lørdag 3. juli 2010

Juhuu!


Jeg har fått pakke i posten fra
 
 
  



Var ikke pakka fin?
Ikke rart jeg ble glad:)

Og det som var inni var midt i blinken for meg,
masse masse inspirasjon til hva man kan lage selv.



Her var det mye som jeg ikke har brydd meg
om når jeg har vært på loppis,
som virkelig har potensiale!

Visste du at engangskopper kan bli til en fin lampe?
Boken anbefales hvis du er glad i å fornye gamle ting.





Det har blitt mye shopping her i det siste
siden sommerværet har latt vente på seg.
Det nyeste nummeret av 
Jeanne d'Arc living
kan man som alltid titte på igjen og igjen..
Stadig nye detaljer man legger merke til.
Elsker dette bladet... *drømme seg bort...*
 



En ny madonnafigur har flyttet inn,
to nye busker skal plantes,
jeg har pimpet tv benken,
prøver å lage noe fint av striesekkene,
jeg maler tallerkenhylle og håndklehylle,
og jeg fikser ferdig uteplassen til
innflytningsfesten vi skal ha neste lørdag...

Alt kommer i innlegg etterhvert.... :)




Nå er sommeren endelig her,
og Lykkemannen trekker et lettelsens sukk
for at kortet får hvile...
....en liten stund i hvertfall....



 
Jeg har ikke fått brukt så mye tid hos dere 
som jeg gjerne vil i det siste..
men idag skal jeg besøke dere damer:)
 
 

God lørdag alle sammen :)







post signature

7 kommentarer:

FruLisa sa...

God lørdag til deg også og gratulerer så mye med flott gave i posten.

Sol og sommer her også, men veldig klamt, så nesten så man ikke orker å være ute?!? Det skal jeg ikke tenke på i vinter da kulda setter inn, at det var FOR varmt.....

klem

Bustenellik sa...

Den boka står på ønskelista mi. Gratulerer som heldig eier :-)
Jeg var på IKEA i går kveld etter jobb, og da var det like før VISA-kortet smeltet. Huff og huff. Mesteparten gikk til oppbevaringsløsninger, da. Har storopprydning og skuffer og skap i dag. Brukt fire timer bare på soverommet. Huff og huff. Igjen.

Kan ikke si jeg syns det er mye sommervær over Fredrikstad i dag, men? Fryktelig lummert bare! Svetten renner bare man sitter stille...

Gleder meg til å se alle prosjektene dine :-) Ha en fin lørdag!

Busteklem

A K sa...

den boka så fin ut :)

Og nå fikk jeg også lyst på JDL og tiite i :)

Gleder meg til å se resultatene av det du maler og ordner!!

klem

Smykkas sa...

Gratulerer med flott gave.

Jeg har ikke den boken, men jeg lånte den på biblioteket for en stund siden. Mange gode ideer, det er jeg helt enig med deg i.

Lykke til med alle prosjektene du har på gang. Jeg følger med, og det skal bli spennende å se resultatene.

Klem fra Astrid

Gry sa...

Oi, denne dama er travel og effektiv skal jeg si!! Herlig Lise, så flink du er som rekker så mye!!! Gratulerer med gaven, den ser veldig fin ut og midt i blinken ser det ut til ;) Kos deg med alle prosjekter i sommer, men ta deg også en velfortjent hvil i blant og nyt livet ;)) klem Gry ♥♥♥

Kristin sa...

Juhuuuu!

Så koselige med gave og den så jo bare perfekt ut.. Kjekt og ikke minst gøy med tips!

Skal si du er effektiv for tiden, det er sååå godt det.. når man får unna mye på kort tid.. >Gleder meg til å se innlegg om det også..

Ja, mamma tror (vet sier hun selv!!!) at det er gutt.. Hun trordde jente sist og det ble jo rett! Ikke vet jeg.. Jeg trodde gutt sist og tror det nå også..! haha.. Moro med den spenningen, og ikke minst å vente på at den skal komme..
Karo var 3735g og brukte 50 en stund,må jo ha klær som passer, for de ser så altfor små ut når de får for store klær på seg!! Spent på om det blir blå shopping fremover!!! Hihi!

Ha en super søndag.. Klemmer

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei♥

Jeg klarte ikke komme inn på bloggen din...du må dele/åpne den for alle...
Når jeg trykker på din kommentar inne hos mej , og jeg skal svare dej så trykker jeg automatisk på lykkelise der som kommentaren står...og da kommer jeg mej ikke inn...: Ikke alle har valgt å dele profilen sin bla bla bla...kommer det opp da ;)

Da vet du om det :)Nå skal jeg linke dej og loppisbloggen din vettu hehe...♥

Klem Hege :))