søndag 23. oktober 2011

Det enkle er ofte det beste...

og når de i tillegg har sinkhus på Rema 1000,
da er definitivt det enkle det beste!
 Jeg pleier bare å la blikket falle på sammensuriet av grelle lys,
plastleker og kjøkkenutstyr man ikke trenger i hyllene på Rema, 
på vei mot kassa... Men igår måtte jeg faktisk stoppe, fordi jeg så disse sinkhusene. 
To søte, små hus til en hundrelapp.
Att på til i den ordentlige sinken, ikke i den billige som ikke er noe fin ;) 
De solgte også et veldig stort hus.
Kanskje jeg må tilbake....


Syns jeg har vært heldig å kommet over mye fint i det siste..
Rimelig har det vært også.
Og det er en veldig viktig statement å komme med når man kommer hjem.


 Fra 0 til 5 hus på under en uke..
Jeg er fornøyd!



 Løp til Rema du også!
Plutselig ble det morsomt å handle mat jo.


Ønsker dere som titter innom
en hoppende glad ukestart!








33 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Takk for tips du søte:D Kanskje jeg faktisk får noen innbyggere i jule landsbyen min;)

Hanne Margrete sa...

Å så søte! Og så jeg som ønsker meg lyshus så veldig! Har faktisk ingen enda.. Synd rema 1000 ikke er her i bygda, men kanskje blir det en bytur til uka;)
Koselig bilde du viser!

Klem fra Hanne:)

Hannes favoritter sa...

Fabelaktig! Fine var de! Jeg må visst en tur innom Rema skjønner jeg!!!

God ny uke til deg vennen!
Klem fra Hanne

ELLEMELL sa...

de var fine!
lignet jo veldig på de orginale!

ha en herlig kveld!
klem ellemell

♥ Netta ♥ sa...

For noen supre tips du kommer med. På fredag dro jeg innom Kid for å se på zinkhusene de hadde fått der etter tips fra deg. Du kan tro jeg ble glad når det viste seg at disse var på salg til 40%! Da ble det to hus på meg også. Og nå ser det ut som om jeg må sjekke Rema1000 også, "trenger" nemlig ett lite hus til julebyen ;-)

Ha en fin søndagskveld!

Klem
Netta

victoria (huset i byen) sa...

Godt tips, kan jo ikke klage på den prisen, synes originalen er alt for dyr ;) Så vet at jeg må innom rema 1000 i morra da....
ha en super søndag snuppa
klem victoria

Bondekjerringa sa...

Krysser fingrene for at de får disse inn her også! Takk for tipset!

A K sa...

oi, så fine hus!! Det ble med nye hus hjem fra Kid her etter å ha sett de hos deg ;) Nå står de i den "nye" gangen vår og brenner så fint, men det er ikke noe i veien for at det kanskje blir med noen remahus heller ;)

Bloggtreff hadde vært gøy!! Så bare å si ifra når dere bestemmer dere :)

Ja, det er koselig med liten "bustebaby". Gleder meg til å få komme på besøk og snuse på nyfødt igjen.

Ha en fin ny uke!

klem

lisje astrid's husblogg sa...

Hihi :) Då blir det Rema neste ;)

Nydelege bilder ♥

God ny veke :)

Klem frå Astrid

Fru Andersen sa...

Hehe, den landsbyen din blir snart storby ser jeg for meg;-) Fiiine lykter da, og rema 1000 er det jo her også...så da er planen klar for morgendagen;-) Så gjenstår det å se om jeg også får min egen lille by!

Spennende ting på gang skjønner jeg, ref. under her;-)

Nå må jeg komme mann og tenåring til unnsetning, de krangler på kjøkkenet. Og krangelen dreier seg om siste rest av Nugattien...jaja..slik er livet hos Andersen!

Klem og good ny uke til deg søteste!

Unknown sa...

Oi, det var stastips;)
Kjempefine er de ♥
Jeg har bare to, kanskje på tide og utvide landsbyen, hihi;)

Ha en finfin kvled;)

Klem line

Jatte sa...

JØSS, det må jeg sjekke ut! Men da må jeg nok litt lenger enn den lokale Rema 1000 butikken, de tar aldri inn slike ting nemlig :(

Men superfine er de, å jeg elsker å pynte dem til jul :))

Ha en fin Mandag,
Klem Jatte♥

Neverluren hus og hjem sa...

Fra 0 til 5 hus på en uke , det er bra det :-), flott man slipper eiendomsskatt på disse sinkhusene ;-)
Takk for tipset , tror nok det blir en Rematur på meg i morra :-)

Klem fra Rita

I Det Lille Grå Huset sa...

OI..de var fine!Også på Rema 1000! Da må jeg ta en ekstra titt neste gang jeg er innom ;) Takk for tipset =)
Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min =)
Velkommen tilbake =)
Klem Line

Unknown sa...

Voila... Her må jg ringe venninnen min og hun må ta med hjem til meg..

Klem

Bente sa...

De var kjempefine. Utrolig hva man kan finne på Rema.

Ha ei superfin uke

Klem Bente

Størstepia sa...

Hehe, ja, det er viktig å UNDERSTREKE for han hjemme at det var så billig at man ikke kunne gå fra det;)! Må vel en tur innom Rema jeg nå da;)! Er jo der og handler mat allikevel;)
Ha en kos mandag imorgen, så sees vi på tirsdag;)!
GLEDER MEG!!
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Jassåja....takk for tips☺

Klem M♥

Anonym sa...

Ja, faktisk har jeg lagt merke til at flere butikker er begynt å selge ting jeg faktisk vil ha... Det er imponerende det ;) Men jeg må begrense meg, sink eller ikke..

Sissel sa...

Ja, ting trenger ikke å koste skjorten... Samme type lykt hadde nok kostet det dobbelte minst i en interiørbutikk.. Så dette kaller jeg et kupp!

Flotte bilder!

Ha en fin uke!

Tonje Merethe sa...

Så fine hus. Takk for tips. Jeg må innom den store Rema 1000 butikken i byen imorgen kjenner jeg (selger ikke annet en mat på den lokal foruten noen blomster da)..

De store Rema butikkene har av og til mye rart og kjekt. Kom over melaminboller (etterligning av Rice) i sommer.. Fire for 159 (eller var det fem i pakka?)..

Ha en flott ny uke!

SjarmogKaos sa...

Aj, aj - da blir det nok mathandling på Rema imorgen. Og som du sier - at det er billig er viktig når en drar med seg zinkhus blant melk og brød. "Bare måtte ha det lissom.." : )
Stor klem til blogglandias varmeste og skjønneste person!

Tove `blogg verden sa...

Oj ja det var billig :D Kanskje jeg må innom Rema 1000 jeg også ;) DEN butikken har vi her :D Har enda ikke et eneste sinkhus, men de frister...også høres det så fint ut med en sinkhus by til jul :D
Klem Tove

Solveig (Svingenslillehus) sa...

OI! Takk for tipset!! Det må sjekkes ut!!! :)

Tusen takk for de gode orden etter mitt "lille" hjertesukk.. det varmet!!

Ha en fin dag og ny uke, vennen!
Klem fra Svingenhuset!

Bluggi buggi blogg sa...

Ikke dumt tips det der :) Takk for det.
Ha en fin uke
Klem, Trude :)

Noatunfrua sa...

Det får en si! De kan hvis de vil disse dagligvareforretningene ;) Har du forresten vært innom den nye remabutikken på kråkerøy? Sånn siden vi snakker remabutikker her.. hehe! Det er en matvarebutikk som er gøy å gå i! :D

Ha en deilig dag, snuppa!
Klem

eventyrLise sa...

Min rema har ikke sånne ting :( kun mat.

Jeg har økt samlingen min fra 1 til 3 sinkhus på 2 dager. Fornøyd med det også ;) Det er jo så koselig!

Mariette sa...

Tack för fin kommentar på min blogg! Har kikat runt lite här på sidan. Du har så många fina bilder. Måste nog komma tillbaka snart igen.
Mariette

Gry sa...

Hei snupp! Åh, nå er det ALTFOR lenge siden jeg har vært innom deg, så nå har jeg kost meg med dine siste innlegg. Og jeg blir jo bare så HAPPY av å titte innom i din verden da! ;) Takk for løp og kjøp tips både her og der, grattis med rasende billige zinkhus! Ja, at det er BILLIG det stæsjet vi drar i hus er et kjempepoeng som vi ALLTID passer på å si høøøyt og tyydelig! ;) LEKKERT ble det nye badet deres og det turkise skapet var en fin kontrast til det andre, kult! Flotte bilder av prinsessen med sin flotte supermam fra reportasjen, så morsomt å ha da!

En finfin uke videre til deg! Førjulstiden er på gang ;) Klem fra meg <3

Linecas have sa...

Å søttan det va billig ja. Da må jeg innom Rema. Takk for tipset.

VillaVårfrubakken sa...

Takk for tipset, imorgen blir det nok å handle mat på Rema, ha en herlig uke.
Klem fra Mona

Daisys home sa...

Kjempefine disse og så hærlig at de attpåtil kan shoppes på Rema..
Så koselig med kommentar ifra deg:)
Da oppdaget jeg jo din skjønne blogg :) Legger meg som følger.
Klem Sissel

Unknown sa...

OI Rema 1000...?! Ikke verst! Har ikke sett noen der Mona jobber (der jeg er oftest ;-) ) men da skal jeg se et annet sted. De var jo fiiine ;-)
JAA jeg skal dit jeg også!! Så moro at du også skal. Da ses vi sikkert ;-) Var ikke med i fjor så det blir spennende! GLEDER meg :-D

Klem!