fredag 21. mars 2014

Det er VÅR !

Vi har vært i danmark og kosa oss med lek, varme bad, deilig mat og masse is! Vi har travet rundt i vårjakker og kjent at vinden ikke er så kald lenger. Vi har vært sammen, skravla, planlagt og fått påfyll. Vi har hatt tid til hverandre og ingen andre.



Vi har så mye å glede oss til utover nå
 og jeg blir så glad av å planlegge kjøkkenhagen, staudebedet, hønsehuset, sommerferien, 
og ikke minst bryllupet vårt. 
Påsken gleder jeg meg også veldig til,
det er en så utrolig koselig tradisjon og påskeeggjakten på hytta er et høydepunkt 
for store og små. 
Det er viktig å glede seg over de små tingene og det tror jeg jeg er flink til.
Sånn som disse nydelige eggene og noen greiner med syriner.


Akkurat nå gleder jeg meg til fredagskos 


Gleder du deg til noe?











4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, nå er det virkelig herlig om dagen;))
Gleder meg til småsko, tynn jakke, solbriller og solbrun hud, hehe:)
Og jeg gleder meg skikkelig til og kiunne ta i bruk terrassen, det er et ekstra rom det:)

Nydelige bilder hos deg, som alltd ♥

Hannesin sa...

Hei !!

Så koselige bilder, skikkelig vår og påskestemning !

Lykke til med videre planer om bryllupet fremover, det ser kjempespennende ut !

Tusen takk for besøk inne hos meg.

Hilsen Hanne :)

Hos Jorunn sa...

Nydelige bilder, Lise! Så spennende med bryllup planleggingen...det kommer sikkert til bli romantisk og flott:)

Jeg gleder meg til det blir skikkelig varmt ute...25-30 grader er deilig...desverre så har vi ikke så mange av de dagene der, men det er jo lov å håpe.

Ha en fortsatt fin søndag!
Klem fra Jorunn

ZenMamma sa...

Så flotte bilder! Massevis av vårstemning hos deg ja, blir helt i godt humør:)
Jeg gleder meg til å få fiksa sykkelen så jeg kan ta bikkja med på skikkelig lange oppdagelsesreiser rundt her. Siden vi ikke har bodd her mer enn 6 mndr og det er skog overalt er det enda så mye vi ikke har sett:)