fredag 6. februar 2015

Vårlige gardiner

I år hadde jeg røde julegardiner, og de kunne jo ikke få henge
så langt ut i januar. Så det har vært tomt i kjøkkenvinduet noen
uker nå. Hadde ikke lyst til å henge opp de helt hvite som hang 
der før jul.. Jeg trenger sårt noe vårlig rundt meg nå som 
vinteren har vart altfor lenge. Og nå har jeg endelig fått opp
noen nye som jeg fant på Jotex. Akkurat passe vårlige og fine,
med blomster og sommerfugler.



 Det er så koselig med de store vinduene og det er nesten,
bare nesten en fryd å stå der å vaske opp.
Det hjelper også på med fint, landlig oppvaskutstyr.
Ble så glad da jeg fant en oppvaskbørste i tre...
ikke så mye som skal til.

Ønsker dere en avslappende fredagskveld
og en finfin helg.

I morgen må dere som kan, 
følge med i lokalavisa vår :-)








2 kommentarer:

fru. Lærum sa...

etter litt pause inne her, så var det koselig å titte rundt her inne ...og du var den første jeg ville titte inn hos ...nydelige gardiner....og et lekkert kjøkken :-)

klem tone

Anonym sa...

Åh det var nydelige kapper vennen:-)
Du er så god på å finne fine ting;-)

God helg klem fra meg.

Rebekka