mandag 13. april 2015

Hele fargeskalaen

Når man er glad i gjenbruk er det ikke så nøye å ha en rød tråd,
følge en stil eller fargeskala. Det gir meg en egen ro å kunne omgi
meg med ting som jeg syns er fine, men som også har en historie
å fortelle. Det meste vi har her i huset har levd et liv før,
og det bærer det ofte preg av i form av slitasje og noen 
riper i lakken. Men det er nettopp det som gjør det så 
sjarmerende og hjemmekoselig syns jeg. 
Syns det er så fint at så mye av det gamle er så fargesterkt
og spesielt de gamle boksene er veldig dekorative.
De er også veldig fine å gjemme bort ting og tang i. 



 Blir så glad når jeg finner noe i gult,
for jeg har ikke så mye i den fargen fra før.
Dette serveringsbrettet er en av mange ting jeg fant på loppis
i Sverige i helga. Serveringsbrett og gamle bokser får jeg
aldri nok av, og det begynner å bli et lite lager her.
Håper sola fortsetter å titte frem utover,
så jeg kan ta med meg frokosten ut på dette brettet snart.

Tida framover nå er så fin...









3 kommentarer:

Unknown sa...

So pretty!!!
Greetings from Greece!

Inspirasjon fra Elin sa...

så mange flotte bilder :D
Loppis og brukt funn er de beste funnene, nettopp på grunn av historien :D

Unknown sa...

Åååå, du har altså så mange fine skatter ♡ Og du styler og matcher de helt perfekt:) Flink er du!

Ha en fin kveld, snart helg ♡