søndag 6. mai 2012

Kundekveld på Wilmas hus

Jeg har fått mail av fineste Helen, som driver Wilmas hus
i Fredrikstad, sammen med søsteren sin Linda.
Det er min favoritt interiørbutikk, og også der vi hadde bloggtreffet vårt i januar.
 Som forøvrig var en stor suksess, og vi har
planer om gjentagelse neste år. 
Mandag 14. mai kl.18.00. skal de arrangere kundekveld,
og håper at akkurat du kan komme.
De skal ha loddtrekning på flere flotte varer denne kvelden,
så du bør absolutt ta deg en tur.




 Dette er noen bilder fra butikken i januar,
og vareutvalget er nok litt annerledes nå.

Jeg er nesten fraværende her inne om dagen,
da formen ikke har vært på topp,
og jeg nå har blitt forkjøla i tillegg...
Fant ut igår at jeg virkelig må være syk,
da jeg var i Lillestrøm sammen med fine bloggvenninner,
men ikke shoppa noenting.... da gikk jeg hjem og tok tempen..


Ønsker dere en flott uke
alle sammen.
Måtte det bli sol!









3 kommentarer:

ELIN sa...

Kjempeflott butikk med masse fint! Huff, vet godt hvordan du har det. Ligger her med feber og vond hals selv :( Ønsker deg masse god bedring, og ha en fin kundekveld! Klemmer fra Elin

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, da må du være syk når du går tomhendt hjem. Hihi...
Ble det noe på loppis da?

Akkurat den kvelden er det møte med ungdomsskolen som 13 åringen skal begynne på. Dessverre kan jeg ikke komme på kundekveld.

God bedring til deg.

Klem Mona C

Monica sa...

Hei på deg.
Hi hi, ja da må man være syk, når man kommer tomhendt hjem ;)))
Ønsker deg riktig god bedring!
Kjempefin butikk du viser bilder fra.
Ha en fin fin dag.
Klem, Monica