mandag 7. mai 2012

Nytt Møter Gammelt

Sykesenger er noe av det verste jeg vet..
senger med nesespray, paracet, masse tørkepapir,
men sånn blir det ofte når man er syk.
Da er det veldig koselig å komme til rent sengetøy
og nyoppredd seng... 
det gjorde jeg idag, og da hev jeg meg på månedens utfordring 
hos NIB jentene med det samme.



Her er det en salig blanding av nytt og gammelt.
Sengehimmel er ny og DIY, lampene er nye,
det samme er sengetøyet.
Sengegavlen er en 100 år gammel dør,
det heklede sengeteppet er arvet fra farmor.



Jeg elsker senga vår.
Det gjør ikke så mye å være syk her..




Se flere bidrag her.








12 kommentarer:

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelig soverom dere har, skulle jeg blitt syk hadde jeg ikke hatt noe imot å være det i dette vakre rommet. Du er så flink til å blande nytt og gammelt, og det bli alltid like vakkert. Herlig sengehimmel og nydelig sengegavel. Det er så skjønt med rent sengetøy og siden det er en stund siden jeg oppdaterte sengekolleksjonen må jeg nok kjøpe noe nytt snart ;-)

Ha en super kveld!

Klem
Netta

Bodil sa...

Jeg ville gjerne ha vært syk i den senga;-)
Kjempekult m døra til sengegavl. Jeg har også et hekla sengeteppe fra min mormor, uerstattelig...
Sender deg en go'bedringsklem og håper du snart blir frisk.
Nå er d rimelig trangt inni magen, og så skal den vokse enda mer, hjelpes;-) Selv om jeg har nedtelling prøver jeg å nyte min siste graviditet.
Klem Bodil

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Å.kor eg misunner alle som har fint soverom!!!! Nydeleg gavl,sengeteppe og ja ALT Lise:)Flink du er.
God bedring♥
Klem frå Mette.

Maria Isabel sa...

Så vakkert soverom dere har!! Utrolig flott med den sengegavlen, og bare elsker det heklede sengeteppet!! Vakkre bilder sånn oppå det hele!

Maravilloso!! :)

Ha en strålende uke :)

Klem :)

Villaveien nr 1 sa...

Hei snille deg.
Så fint bidrag. Vakkert og sjarmerende. Du er veldig flink.

Så koselig at du tittet innom meg. Ble så glad så glad.

Klem og god natt. Sov godt i din fine seng.

Margareth

Hege Morris sa...

Kjempefint bidrag!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelige soverom, søta :) herlige detaljer.. love it! Synd med sykdom.. håper du begynner å bli bedre! God bedring! Varm klem til deg!

Vivian sa...

Veldig fint!!
Jeg har en gammel dør til overs, nå vet jeg hva jeg skal bruke den til ;) Knallstilig.
Soverommet ditt er bare så fint, slett ikke det værste stedet å være syk nei:)

Klem Vivan

Anonym sa...

Dette var virkelig nydelig!! Et kjempeflott bidrag. Masse lykke til!
Klem fra meg:)

Hasigamas mamma sa...

Er så fint med sånne hekla sengetepper!!! Håper du blir frisk snart, Lisemor, selv om du koser deg i den fine senga ;)
God bedring-klem fra
Lise

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ah, nydelig, og sååå delikat!!!

tonje boganes sa...

Utrolig vakkert! Nydelige bilder!
Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje