mandag 23. september 2013

Mangler vesentlige ting som....

badekar, dusj, do og servant her...




Lykkeliten har lissomdusja lenge nok nå,
og jeg drømmer meg bort til alenetid for mor i badekaret
med interiørblader og noe godt i koppen. 
Gleder meg så jeg er helt sjuk til å få tatt i bruk dette fine
hjemmet vårt og nå satser vi på å være inne om en uke.
Det må jeg da holde ut, når jeg har venta en hel liten evighet
allerede....

 
Her mangler vi kjøkkeninnredning og idag har snekkeren startet med det. Vi skal bygge kjøkken etter inspirasjon fra fineste 
LivsLyst. Hun er så utrolig flink til dette og det har blitt
noen mailer til henne i løpet av denne prosessen. 
Godt å ha noen å rådføre seg med når man står midt oppi det.

 





 Her er to av de nydelige Boråstapetene vi har valgt,
som vi syns passer godt til huset.
Er så spent på hvordan de blir sammen med de gamle møblene.
Gleder meg til å se helheten snart!

Ja jeg gleder meg!!!!
Og til å vise fram masse her på bloggen framover.


Fin mandagskveld.
(jeg har bihulebetennelse og syns ille synd på meg selv...)