torsdag 9. januar 2014

Jeg er så inspirert om dagen

Jeg er så glad om dagen, for all inspirasjon jeg får på bloggene rundt om og på insta. 
For alle de gode vennene jeg har fått gjennom bloggingen.
 Så takknemlig og lykkelig for alle kommentarer dere legger igjen. Det er så mange fine mennesker dere ute som sprer så mye glede og løfter andre opp. 
Når man lever og ånder for interiør og hjem, 
da er det veldig moro å få tilbakemeldinger på det en driver med. 
Jeg er så heldig at jeg har møtt noen helt unike mennesker gjennom
bloggen, som jeg har blitt veldig glad i og jeg ser nå fram i mot
ett nytt spennende år på interiørfronten. Planene er mange for tiden.





 Noen kveldsbilder fra meg, med ønske om en god helg.
Elsker disse hollandske krukkene. Hjertet mitt banker jo for
blått og hvitt. Noe som gjenspeiles godt i hjemmet vårt.
Veldig gøy at dere likte kjøkkenet vårt også!
Tusen tusen takk for alle gode ord.









Ingen kommentarer: