søndag 24. juni 2012

Fin uten vin

både vinballongen og jeg om dagen...
Såå fornøyd med vinballongen jeg fant på bruktbutikken
i helga. Altfor lenge siden jeg har vært der, og har nok
gått glipp av mange skatter....


Elsker fargen...
Det er så deilig når man finner en ting som får hjertet
til å slå fortere, og man småløper bort og niholder på den,
så ingen andre skal komme å si at de så den først..


Burde egentlig tatt bilder idag i regnet,
da det er regn og ikke sol som kjennetegner
sommeren hittil...



















  Eneste positive er at når det regner og blåser får jeg gjort
shoppingkupp. Ellers hadde jo den her gått fra meg..




Kjeder du deg i det dårlige sommerværet,
må jeg bare igjen få anbefale nydeligste bloggen som finns
Silje-sin . Finns ikke vakrere, den har alt...

Nyt søndagen
og starten på en ny uke i morgen. 

















10 kommentarer:

Mona Christin sa...

Den vinballongen var du heldig med. Hvilken bruktbutikk går du til? Ørebekk?

Ja, denne sommeren har ikke akkurat vist seg fra sin beste side. Håper det kommer. Men i tilfelle dårlig sommer så har vi kjøpt oss sol og varme. Gleder meg.

Vi sees i morgen. Jihu...

Klem Mona C

Monica fra Moxas Univers sa...

Utrolig koselige sommerbilder.. lengter etter sommer.. sånn ordentlig sommer!

Jeg har fått jobb på patologisk avdeling.. I alle fall i 4 uker ;)
Stortrivdes mens jeg var der og syntes det var allright at man ikke bare satt å skrev. Det var varierte oppgaver og et hyggelig arbeidsmiljø :) En fot innenfor er vel og bra, og det er en fin post på CV'en.. har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal gå videre på skolen eller søke etter fast jobb til høsten.. Er fordeler og ulemper uansett hva jeg velger ;p

Takk for tipset om gårdsbutikken på Lunds..

Ha en flott flott sommer.. (om den kommer?)

Klem fra Monica

Bustenellik sa...

Gjør jo ingenting om det er gråvær ute når man kan se fine sommerbilder i Blogglandia? :-)
Fin vinballong :-)

Ønsker deg en fin sommer videre, og håper alt er bra med mageboeren og deg :-)

Klem

ELLEMELL sa...

Så fine sommerslige bilder!
her trommet regnet på taket isted,men nå er det klarnet litt opp.. Allikevel ahr jeg innedag med symaskinen:)

klem ellemell

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Den var kjempefin.
Ha en fin søndag:)

Unknown sa...

Hei Lise-mor:)
Og tuuusen takk for pakken i posten:)
Så flotte uroer og nydelig liten mugge ♥ Så snill du er:)

Kjempeflott vinballong, er så herlig med slike skatter:)
Her kjeder vi oss ikke for og si det slik, det er ut og beise straks det er opphold, og jobbe inne når det regner, huset har blitt litt forsømt i det siste, sammen med bloggen...
Slik er det bare innimellom, det hender diverse ting i livet som er litt viktigere på en måte:)

Men jeg kommer snart tilbake altså, savner bloggingen MASSE!!

Håper dere har det fint ♥

Klem Line

Christine sa...

Soo fiiin!! Nydelig farge :) Ingenting e som når ein gjer kupp ein e fornøyd med :)

Mange klemma te deg, vennen!

Klem frå Christine

Mona Christin sa...

Koster 39,50 på Rema og de ER norske. Men vi har begge deler og folk er ikke alltid obs på det.

Sees i morgen.

MC

Jatte sa...

Så fine bilder!
Har selv vinballonger, men vet liksom ikke heeelt hva jeg skal bruke dem til ;) hehe.. fikk dem med på kjøpet en gang jeg handlet via finn.no!

Ha en fin ny uke,
Klem Jatte♥

Størstepia sa...

Så mange flotte bilder du har lagt ut i det siste Lise!!
Sommeren har hatt mest regn hittil, men da satser vi på at juli blir en fantastisk solmåned!!:-)

Gleder meg til å se deg etterpå!
Klem fra Kjersti