onsdag 20. juni 2012

From Drøbak with love

Vi koser oss ille på tur svigerinna mi og jeg,
og er begge veldig glade for at vi ikke jobber fullt.
Når vi, som idag, sitter på uteserveringen i Drøbak,
mens sola steker, er vi veldig enige i at vi heller tjener noen
tusenlapper mindre i måneden og kan nyte livet,
enn å kun ha helgene til å gjøre sånne ting. 
 
 






























  

Heller litt fattig, 
men rik på opplevelser og glede. Livet er jo til for å nytes,
så får vi heller gå å vente på den store lottogevinsten.


















  Det er så mange koselige små butikker i Drøbak,
og da ble det jo så klart litt shopping også.
Gikk å klaget over at interiørinteressen hadde falt,
og at jeg ikke hadde shoppa på lenge, 
da den ene bæreposen etter den andre fant veien til meg..
Så da er jeg kanskje kurert...



Det er en så veldig nydelig blomsterbutikk der,
og jeg fant det fine korset med patina og en morsom
sukkulent. Korset blir bare mer rustent og fint når det
står ute i det norske sommerværet.


Kjøpte litt annet også,
men det får komme i ett senere innlegg...
nå er det natta'n her....



Så var det snart fredag...igjen!
og det er ikke feil...
nyt torsdagen så lenge
og tusen takk for at dere titter innom meg.









8 kommentarer:

Yvonne sa...

så utrolig koselige bilder!!

Jijji sa...

Høres ut som en fantastisk fin dag:) Har sett en del bilder og lest litt om Drøbak, og får bare mer og mer lyst til å ta meg en tur. Kanskje i løpet av sommeren?

Ønsker deg en herlig torsdag og en fortryllende helg!

Klem fra Jijji

Jatte sa...

Så fine bilder! høres ut som en heeerlig dag.. er viktig og nyte livet og ikke bare jobbe og slite :)

Ha en herlig Torsdag,
jammen snart helg igjen gitt!
Klem Jatte♥

Anne Grete sa...

Hei vennen!!! Har du vært i Drøbak? Åhhh, da skulle du ha ringt meg!! Husk det en annen gang da, så kommer jeg!!

God natt :)

Klem

Monica fra Moxas Univers sa...

Helt enig med deg angående deltidsjobbing.. Jeg savner nattevaktene mine.. Deilig å jobbe natt, sove mens ungene var på skolen og våkne opp til glade barn som kom hjem, klare for opplevelser og moro.. Vi fikk hele dagen sammen og ingen merket at mamma hadde vært på jobb en gang.. (foruten Moxamannen da.. som ikke er så veldig mann når han plutselig må sove alene.. farlig vettu..)

Til mandagen starter jeg på mitt sommervikariat 100% på sykehuset.. 4 uker med fulltid også en lang 5 ukers ferie med familen.. DET gleder jeg meg til :)

God sommer, nyt livet :)
Klem Klem

♥ Netta ♥ sa...

Drøbak blir aldri feil, særlig ikke på en dag som vi hadde i går. Det er umulig å gå i den byen uten å ha både en og to bæreposer med seg hjem :-O Og et cafèbesøk er obligatorisk :-)

Lur prioritering, jobbe mindre - nyte mer ;-)

Ha en fin dag!

Klem
Netta

Hegeslilleboble sa...

Høres herlig ut, flotte bilder:)

ELIN sa...

Å, Drøbak er en så koselig sommerby. Nydelige bilder du deler. Ønsker deg en riktig fin midtsommer, Lise! Klemmer fra Elin