mandag 18. juni 2012

Mens vi venter....

....på sommeren...



....ute....

 

















 .....pynter vi opp med sommer inne....


...jeg er en av dem som har ventet aller mest på sommeren
tror jeg, og ville vanligvis klaget veldig. 
Men de siste ukenes hendelser har ført med seg mindre
klaging på ting som ikke er så viktig...som en dårlig sommer.


...jeg har jo så mye annet å være glad for,
som denne nydelige hortensiaen,
en bukket med markblomster fra lykkeliten,
og et fint epletre som skal plantes i hagen...




Er det varm eller ventende sommer hos deg?
















10 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Nydelige bilder; særlig den herlige markblomstbuketten!

Her har det knapt vært sol; bare noen få dager innimellom regnet og skyene... Du har så rett; det er jo egentlig ikke mye å klage på. Men det er vanskelig å la være... ;-)

Håper det går fint med deg!
:-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlige bilder

Her venter jeg også på sommeren. Håper jo virkelig den dukker opp snart
Ha en kjempe fin kveld
klem

Mamsens hus sa...

Så utrolig trist å lese at du har mistet venninden din.
Slikt setter ting i perspektiv.
Jeg har et skilt der det står: den som kan glede seg over lite har mye og glede seg over.
- og det er sant.
Tap av våre kjære er smertefult, men da er det godt å kunne ta frem de gode minnene.
Tenker på deg.
Klem fra meg

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelige bilder, vennen! :)
Klart ting settes i perspektiv.. og vi har i grunn ikke så mye å klage oss over! Men litt sommer varme er deilig!!

Så klart du kan komme, velkommen skal du være, søta!! Så flott her hos deg også! Huset vårt er fra 1979! Tatt over etter mine svigerforeldre! Og vi pusser og fikser opp litt etter litt :)

Har også en tanke om fasadeforandring utvendig etterhvert!

Ha en nydelig kveld!
Klemmer til deg!

Hasigamas mamma sa...

Venter på sommeren, jeg også. Men prøver likevel å nyte de lyse kveldene vi har nå!
Håper det står bra til med deg, Lise!
Klem
Lise

am design sa...

Hei!
Det er helt sant, det er andre ting i livet som er viktigere enn været.
Men nå er jeg veldig klar for litt fint og varmt sommervær!!!
Hvis værmeldingen stemmer, ser det ut til og bli bedre hos oss fra i morgen av. Og det håper jeg, for dagene går så fort....
Ha en fin mandagskveld, og kos deg med de nydelige blomtene!
Klem fra Anne-Marit.

Lisbeth sa...

Jeg tror vi venter alle sammen....
Nå er det straks ferie iallefall, så får vi nyte noen herlige fridager.Med eller uten varme ;)
Håper vi får noen deilige varme sommeruker!!

Klem

Ingvild B sa...

Nydelige bilder!
Her venter vi på sommeren!
Skikkelig høstvær i dag med vond og masse regn!

Håper sommeren kommer snart!

KLEM

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

For nokre nydelege bilder Lise♥

Sant som du skriv,at vèret spelar lita rolle...det er so mykje anna som betyr mykje meir.
Håper det går fint med deg vennen.Tenker på deg:)

Klem frå Mette.

Vimså sa...

Vi har venta på sommeren i nabobyen din og.. Men nå ser det no vel ut som at den har dukka opp..eller hur..ligg iallefall an til en is til dessert i ettermiddag.
Flotte blomsterbilder.
Mari Johanne