lørdag 15. februar 2014

Kjærlighetens dag er hver dag

Håper dere har hatt en fin uke. Både med morsdag forrige helg og Valentines day igår. Det er koselig med sånne små merkedager hvor man kan vise hvor mye man setter pris på de rundt seg. 
Vi mødre er jo hverdagsheltene som får hjulene til å gå rundt i en hektisk hverdag. Og det er definitivt verdt alt strevet når små tassende tær kommer inn i senga på morgenen, med øyne som glitrer, kake på fatet og en tegning i hånda. Da blir man så rørt og stolt over de fine små som gjør alt for å glede mammaen sin.

















  


Dagen igår har ikke like sterke tradisjoner og minner for meg, da den ikke har blitt feiret her i så veldig mange år. Men det er så klart koselig med en ekstra dag i kjærlighetens tegn. Å få romantisk kort og blomster fra kjæresten er jo aldri feil. Men jeg syns det er enda koseligere med de små oppmerksomhetene i hverdagen når man ikke forventer det, men kanskje trenger det mest.



 At han kommer hjem med favorittbladet en regnværsdag,
et brett sushi når jeg ikke føler meg helt i form, eller bestiller fotpleie når jeg ikke tar meg råd til det selv. Det er sånne ting som gjør hverdagene litt lysere og hver dag en dag i kjærlighetens tegn.

Jeg så en bekjent hadde lagt ut bilde på insta igår. Hvor hun hadde skrevet teksten til sangen Amazed på speilet på badet. Det var sangen til henne og kjæresten, og nå klarte hun ikke vaske det vekk. Syns det var så søtt gjort. Klissete? Ja. Men veldig søtt :)



Jeg har vært i elendig form veldig lenge, og har ikke fått vært oppmerksom hverken mot kjæreste eller barn. Så når jeg var litt bedre igår og fikk bakt litt til de kom hjem, føltes det veldig bra.
Ikveld skal vi ut å spise, bare vi to, og det er veldig lenge siden sist.
Håper formen holder seg, for nå gleder jeg meg til litt kvalitetstid med min kommende mann.



Håper dere også får en helg fylt med kjærlighet og glede.











7 kommentarer:

Anonym sa...

Har nylig oppdaget bloggen din og liker den veldig.
Deilig med gjærbakst! Vil du avsløre oppskrift? ?
Ha en fin helg :-)

Sotengelen sa...

Så kos dette er å lese:)
Jeg feiret min første Valentins dag i går, har egentlig aldri gjort det før, men kjæresten min er amerikaner og han befinner seg for øyeblikket 4000 mil unna feiret vi så godt det lot seg gjøre likevel. Og det er så sant, med kjærligheten og de små tingene knyttet til det er det Valentins dag hver dag.
Tusen takk for et herlig stykke å lese:)

ingridsboble sa...

Veldig enig med deg at oppmerksomheter på hverdager varmer ekstra :) Vi feirer ikke noe spesielt på valentines, men sparer det heller til 8.mars som er dagen vi ble kjærester :)
Baksten din så utrolig fristende ut!
Ha en fortsatt fin helg!
Klem fra Ingrid

fru. Lærum sa...

min mann synes valentine er noe tull.....egentlig enig, men litt koselig også.
Her bruker det å komme små gaver og oppmerksomher utenom sånne dager....liker det bedre.
Deilig med varm gjærbakst.....dette så veldig fristende ut.

klem tone

Den første løvetann sa...

Så koselige bilder! Nyt kvelden ute!

Mvh
Ingrid

Unknown sa...

Koselig innlegg. Vi skulle nok vært flinkere til slike små oppmerksomheter i hverdagen!
God helg til deg ;)
Klem Elisabeth

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så enig, de små oppmerksomhetene i hverdagen er jo det beste :o) Så riktig godt ut med gjærbakst, koselige bilder! Ha en herlig kveld! Klem fra Nina