mandag 3. februar 2014

Tapetinspirasjon

Månedens utfordring hos NIB er selveste høydepunktet i bloggingen syns jeg.  Da samles all den beste inspirasjonen i interiørnorge på et sted, rundt et tema. Man finner så mange fine bilder fra veldig forskjellige hjem og stilarter. Elsker å klikke meg igjennom innleggene, og det blir nok ikke noe mindre spennende denne måneden, da temaet er tapetinspirasjon.
Jeg elsker tapet og vi har det i alle rom, unntatt på badet.
Vi har flere tapeter fra Borås sine kolleksjoner, da de gjenskaper tapet som er funnet i gamle hus og slott, og det passer godt inn her hos oss. 
Blått og hvitt går igjen. Som kjent, mine to favoritter!




 Jeg håper det også denne måneden er lov til å bidra med to innlegg, da det ikke er lett å bestemme seg når man har mange tapetserte vegger.

For masse fin inspirasjon, klikk deg inn her.










7 kommentarer:

Fru Hansens Kreativiteter sa...

1000 takk for at du heiet på meg og takk for fine ord :)
Nydelig bilde di bidrar med, masse lykke til !
Ha en fin kveld :)
Ps , legger meg til som følger hos deg . Fin blogg !

Ingrid.

Unknown sa...

Melder meg på som følger hos deg.
Du har masse fine innlegg og gode bilder.
Klemmer fra Marit

Anonym sa...

Kjempefint! Liker!!

Bella sa...

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg! :)
Synes tapeten var kjempefin! :) Passer jo så godt sammen med resten av interiøret.
Lykke til i utfordringen!
Fin kveld til deg!
klem

Sotengelen sa...

Vakkert og stemningsfullt - inspirerende som alltid:)

Lite hi sa...

Vakkert! :)

Cathrine sa...

Nydelig bilde med masse fine detaljer, du er så flink til å lage en gjennomført stil. LOVE IT!