tirsdag 4. februar 2014

Jenterommet under skråtaket

Enda litt mer tapetinspo fra meg. Denne gangen fra jenta vår sitt rom. Det måtte enten blitt helt nøytral tapet på barnerommene eller en nostalgisk som denne. Ingen disneytapet eller neonfarger, så lenge mor får bestemme. Dette er en skatt av en tapet syns jeg med de nydelige Peter rabbit figurene fra Jane Churchill.








Det er panelplater i taket og grå tarkett på gulvet. Også synes jeg det er så koselig å ha barnesengene under skråtaket .
Barnerommene er nok de vanskeligste rommene å innrede syns jeg,
med tanke på oppbevaring. Vil ikke ha plastkasser med leker og syns det er vanskelig å finne fine barnemøbler. Har du noen tips så del gjerne. Tipper vi må finne noen gamle heltremøbler som vil passe inn her.


Deltar i NIBS tapetutfordring denne måneden
med nok et innlegg....(og skulle gjerne lagt inn fler...)
For flere bidrag klikk deg inn her









7 kommentarer:

Lite hi sa...

For et koselig barnerom, med en vakker tapet! :)

Selv har vi en gammel skjenk på barnerommet. Den rommer jammen mye! Og så har vi et IKEA garderobeskap (hensvik ?? eller noe sånt heter det),inni der har vi kurver med leker i, i steden for klær. :)

Vet ikke om det kan være noe for deg?

Lykke til i utfordringen! Du har et vakkert bidrag! :) Nå må jeg inn å se på det andre bidraget ditt også...

Smil og klem fra Lite hi

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig barnerom, og den tapeten er kjempesøt. Synes også det er koselig med skråtak på barnerommet. Oppbevaring er alltid en utfordring, vi har en stor kommode fra ikea med plass til mye, i tillegg til et skap i litt nostalgisk stil. Ellers har jeg endel møbler fra oliverfurniture som jeg synes er veldig fine på barnerommet.

♥ Netta ♥ sa...

Den tapeten er bare så nydelig, heldige deg som kan ha den på jenterommet. Du er så flink til å holde stilen Lise, huset deres er supergjennomført. Jeg er helt enig i at plastkasser og neonfager ikke passer inn hos dere, lykke til i jakten på både kasser og annen innredning til barnerommet.

Takk for fantastisk koselig bursdagshilsen inne hos meg. Så kult at din svigerinne heter nesten det samme og har bursdag på samme dag, ble hun 42 år så er vi også like gamle ;-) Både bursdagen og daten i byen var superkoselig.

Ha en herlig kveld!

Klem
Anett

toves sammensurium sa...

Å så nydelig!!Har sukket hver gang jeg har kommet over den tapeten....den som hadde en liten igjen ;)
Nydelig rom til jenta di,elsker stilen :)
Toveklem :)

Marthe sa...

Du har en så imponerende gjennomført stil, jeg blir helt slått i bakken! det er så innmari kult med de som kjører stilen sin fullt ut og tror på den hele veien.

Og dette var et fantastisk fint barnerom. Heldige jenta di som kan sove søtt her inne:-)

Ha en strålende da, skjønne du:-)

Anonym sa...

Så utrulig herlig rom og tapeten var så skjønn:)
Ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian

Cathrine sa...

for ett nydelig rom! VAKKERT! skulle gjerne bodd der selv:)