mandag 5. januar 2015

Blanke ark

 Julepynten er ryddet bort og det er bare julegardinen på 
kjøkkenet og noen pepperkaker i boksen som minner om jula.
Sviblene er byttet ut med en vårlig primula på kjøkkenbordet
og det nye kalenderen jeg fikk av min gode venn Anette
har tatt plassen til den gamle. Nye blanke sider som skal 
fylles med festdager, ferier og høytider, men heldigvis
flest hverdager. Det er rart hvor deilig det er med det
enkle når en festhøytid som jula er over.


 Det er alltid litt tomt når jula er ryddet bort,
men nå trenger jeg det litt sånn, i påvente av å se
hva det nye året bringer med seg.
Jeg har alltid lyst på litt forandring i januar,
ommøblere litt og finne noe nytt på bruktbutikken.




 Jeg syns kalenderen er så fin og har sagt for flere 
måneder siden at jeg ønsket meg den.
Det hadde min gode venn snappet opp og jeg ble
så glad da hun kom med den til meg.
På hver nye måned er det en oppskrift og fine bilder.
Passer perfekt på vårt landlige kjøkken.





 Håper dere får en strålende start på januaruka.
Fyll den med alt som får deg til å smile!





3 kommentarer:

angie sa...

det er så komfortabel med dem !!! elsker alle angie fra Tyskland

Rosehagen sa...

Å så finn kalender. Ja er det ikke hyggelig at noen "biter" seg merke i hva du ønsker deg til jul? Elste sønnens samboer er så lykkelig over at jeg husker hva hun har ønsket seg i løpet av et langt år. Her står julepynten, men jeg regner med at den pakkes bort i morgen og da er det tid for mer tulipaner og løker;)

Fine bilder du tar i det koselige hjemmet ditt;)

Klem fra Ann-Mari

annemettes-verden sa...

Hvor er det bare en smuk kalender! Hvor kan man købe den/hvad hedder den? Håber den kan fås i Danmark eller på nettet :)