tirsdag 20. januar 2015

Lys

Jeg syns det er så vanskelig å finne lamper i den nostalgiske stilen
jeg ønsker. Spesielt på badet var det en utfordring å finne noe som
var godkjent for bruk på badet, ga riktig lys OG så fint ut.
Men til slutt fant vi noen og elektrikeren gikk med på å sette dem
opp, selvom de ikke var baderomslamper i utgangspunktet.
Så lenge vi holdt oss utenfor våtsonen gikk det greit.


 Det er fortsatt noen steder vi mangler lys,
men lamper er kostbart og vi har kjøpt litt etter litt.
Nå er det trapperommet som venter på en fin kuppel av 
noe slag. Jeg er veldig glad i tente lys, men merker at
vi skulle hatt flere lamper nå i mørketida.
Jeg fant noe fint på denne siden. Tips meg gjerne
om du vet om andre fine lampebutikker. 



 Jeg bruker mye tid i badekaret om dagen.
Stadig kald etter turer i skogen og på lekeplassen med de små.
Da er det eneste som funker å krype opp i et varmt bad.
Og da er det jo koselig med kun noen tente lys...
gjerne duftlys...

Ha en god start på uka alle sammen!










2 kommentarer:

angie sa...

det er bad vakker !!! og den lille floret i den vakre bollen er søtt !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

Merete - Lys lilla sa...

Sukk, dobbelt sukk og trippelsukk for et nydelig bad. Mitt drømmebad ligner mistenkelig på ditt :-)