tirsdag 12. januar 2010

Madonnafigur og vårblomster...MÅ ha??

Har sett etter en Madonnafigur til hverdagslykkehjemmet lenge, men syns de er så dyre! Men etter en deilig SPA dag med mamma og svigerinne her om dagen (trenger litt luksus når man er høygravid:)) var vi innom en kjempeflott landstil butikk på vei hjem  SE HER!  og der fant jeg denne flotte Madonnafiguren til en billig penge!=)


Syns den var så nydelig. Hverdagslykkemannen syns det så ut som et alter i stua da han kom hjem, men syns det bare ble utrolig fin stemning jeg ;)



Noen vårblomster måtte også bli med hjem, og de fikk plass i farmors gamle bolle.
Må jo ha noen farger også, blant alt det hvite! Selvom faktisk alle som kommer med blomster til meg (har mange snille mennesker rundt meg:)) har med hvite;) Så har kanskje snakket mer om denne stilen enn jeg tror.... :)
Da jeg fikk kasta ut jula, og fikk inn noen blomster var våren her for meg... noe ikke alle var enige i, med -20 ute! Men koselig med litt vårfølelse inne da?:)






Fikk disse vakre liljene av ei venninne som var på besøk,
og mamma hadde heldivis noen Norgesglass stående i kjelleren.
Er jo nesten umulig å få tak i dem om dagen..






Gode venner er
engler som løfter
oss opp igjen,
når våre vinger
har glemt hvordan
det er å fly...












  Blir veldig glad av blomster jeg, og denne fine Hortensiaen står i stuevinduet vårt.


Blir dere glade av blomster?=)



post signature

1 kommentar:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Lise! Så fin bloggen din har blitt!! Dette ser jo bra ut?! Du fikk det til:) Ang. bilde i header osv. - jeg svarer deg på mail, jeg;)

Ha en strålende dag!

Klem
Anette:)