mandag 26. mai 2014

Detaljene

Det er detaljene som kan løfte et rom fra fint til nydelig,
og som kan gi deg den landlige følelsen selvom du ikke har et gammelt hus. Og detaljene som passer inn i et landlig hjem koster ofte ikke så mye. Jo enklere jo bedre. Som noen gamle kjøkkenhåndklær med broderier, eplekvister fra hagen eller hjemmebakt brød på benken.
Detaljer er vakre, får meg til å smile og jeg elsker å flytte rundt på ting.
 Man trenger ikke alltid kjøpe noe nytt. Bare bytte litt plass, finne noe fint ute i hagen eller ta fram noe man ikke har sett på en stund.



Idag fant jeg en gammel planke i uthuset vårt og syns den ga badekaret et lite løft.
 Også er den fin å ha såpa og tekoppen på når jeg ligger i badekaret.
Den rosa syrinkvisten i den blå og hvite favorittkoppen min,
er så vakker mot den rustikke planken. Detaljer på sitt beste..

 






3 kommentarer:

Grip dagen sa...

Jeg setter også pris på detaljer. Og en bukett blomster er noe av det vakreste jeg kan tenke meg å hvile øynene på.
Jeg har butetter i alle rom! Av og til et et bregneblad alt som skal til. Nyyydelig.
Flott bad dere har. Fantastiske fliser!!!
Sommerhilsen fra Marit

Anonym sa...

Nydelig:)

Unknown sa...

Så nydelige bilder Lise:)
Elsker flisene og den romantiske stilen ♥