torsdag 8. mai 2014

Festlige tider

När morgonens sol genom rutan smyger,  
glad och försiktig, 
lik ett barn, som vill överraska 
tidigt, tidigt en festlig dag - 
då sträcker jag full av växande jubel 
öppna famnen mot stundande dag -


ty dagen är du, 
och ljuset är du,  
solen är du, 
och våren är du, 
och hela det vackra, vackra, 
väntande livet är du!


 


























Fine mai måned,
full av festligheter, gode stunder og forhåpentligvis masse sol!


Titt innom NIB for flere bidrag i utfordringen "Festlige tider"










3 kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nå har jeg vært på bloggen din lenge, lenge og tittet laaaangt nedover på alle de flotte og koselige bildene!
Da jeg kom til det skjønne badet, begynte jeg å lure på om jeg så det i et blad nylig? Kan det stemme?
Skjønne bilder fra kjøkkenet med så mange fristelser!
Lykke til i Nib.

Klem,klem:-)

fru. Lærum sa...

så flott bidrag :-)
koselig med kjøkkenbenkbilder......er jo ofte der festen begynner :-)

ps. jeg valgte kyllinger pga. at dem og hunden skal bli venner :-)

klem tone

♥ Netta ♥ sa...

Så herlige bilder fra det flotte kjøkkenet ditt Lise. Jeg ELSKER porselensfjølene dine og de passer jo perfekt hos deg. Ser at det er en liten luring som ELSKER cupcakes også - hi, hi :-)

Nå er det bare å begynne å planlegge helgens feiring. Som vanlig er ingenting i boks her i huset, verken tøy eller stæsj, men vi skal nok komme i mål i år også ;-)

Ha en fin uke snuppa!

Klem
Netta