torsdag 26. juli 2012

Koppestativ

er en av tingene som lenge har stått på den mentale ønskelista, 
som jeg har sett på flere ganger,
men som enten har vært for store, for dyre,
eller stått der når jeg har vært blakk....


Men igår da jeg var på jakt etter bryllupsgave 
til brudeparet jeg snart skal være forlover til,
dukket den opp og var satt ned til halv pris,
så da kunne jeg jo ikke la være.... 



Det er jo ofte sånn det er...
at skattene dukker opp når vi ikke leter etter den...
også var den i akkurat passe størrelse...
Jippi!



De nydelige GG koppene kan jo ikke stå gjemt
inni skapet, det er de for vakre til...

Her stråler sola over Fredrikstad idag,
og det var jammen på tide..
så jeg nyter alt jeg kan, 
mellom alle forberedelsene til vi reiser til
Lofoten på tirsdag. Mye man skal kjøpe og pakke
når man skal i bryllup...også aner man jo ikke åssen
vær man får...

 
Hei hvor det går!!












9 kommentarer:

Karoline sa...

Det var et fint koppestativ :) Forstår godt at du har ønsket deg det! Så bra at du fant det du ønsket deg til en rimeligere penge!

Ønsker deg en fin dag :)
Klem

ELLEMELL sa...

små kupp liker man!
imorgen tror jeg det blir shopping runde på meg, det gjør meg lykkelig:) hehe

film anbefalingen er : my sisters keeper!

kos deg med pakking!
klem ellemell

Yvonne sa...

Så fint! jeg ønsker meg noe slikt! så kan jeg ha favoritt koppene mine hengende hehe=)

Ha en suuuuper dag!!

Klem fra Yvonne. =)=)=)

Unknown sa...

Så fint !!! Jeg har også lurt på ett slikt stativ, er jo så morsomt å få skikkelig vist de fine koppene ;o) Tar det mye plass?? Vi skal får inn lignende på kremmerhuset i høst - da blir kanskje ett med meg hjem ;o)
Klemifleng Elisabeth ;)

angie sa...

loooove your pic!!! angie

MissMette sa...

Hei Lise :)
Kjempestilig koppestativ :)
- og ja fine kopper må ja
bare få komme frem i lyset
Ønsker deg en fin, fin fredag
og helg som kommer. Klem fra
Mette :)

Fru Andersen sa...

Veldig flott koppestativ! Tøft og rustent :-)

God tur nordover, kose dere masse i bryllup!

Klemmer!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei snuppelupp ! ♥

Takk for sist, veldig koselig at du kom innover en tur. Håper du ble fornøyd med ikea innkjøpene, gleder meg til å se jenterommet. ♥

Jeg ønsker meg også koppestativ, men tror ikke jeg har plass. :( Syntes det er superfint. ♥

God tur vennen, kos dere ! :)

Stor klem fra Anette

hagagården sa...

Underbart fina bilder,gillar också koppstativ som bara den.
Stor kram
Ninni