tirsdag 14. august 2012

Musli er starten på et bedre liv!

Kanskje ikke helt... men hvertfall litt symbolsk for meg..
Jeg har ikke vært særlig flink i graviditeten, drukket litt brus og spist smågodt igjen...kaker har det også blitt... sukker har vært en del av kostholdet for liten og stor her, men nå er jeg klar for å endre ting igjen. Var så flink til å lage sjokolade selv og spise masse supermat før, men i graviditeten har jeg ikke alltid vært helt i form
og det meste har gått ned på høykant her..
Helgas kaker gjorde meg kvalm, og jeg er igjen superinspirert for å være sunn! Idag har vi lagd smoothieis, siden lykkeliten spør etter is støtt og masse deilig musli som skal nytes med bær og yoghurt.


 Da håper jeg kiloene vil rase av etter fødselen og at jeg har tid
og ork til å begynne med trening igjen.
Har bestilt meg masse godt på favorittbutikken Iherb
og gleder meg til å lage en stor porsjon rå sjokolade igjen.
Må bare baby slappe av i magen ett par uker til nå så,
så jeg blir ferdig med alle små prosjekter.


Idag har jeg brukt masse penger på alt lille knøttet og jeg trenger,
og det er jammen ikke lite... så da er det vel bare å pakke sykehusbagen snart...
Og nå er jeg igang med å rydde og kaste i alle skap,
og det er befriende å bli kvitt alt man ikke trenger...
Redebygging sa du?


Den nydelige hortensian med potte kjøpte jeg hos Mestergrønn i helga, og jeg syns den potta var såå rustikk og flott.
Til og med rustflekker på... akkurat sånn jeg liker.




Jeg har ikke sovnet etter barnetv de siste kveldene,
og har fått vært litt innom dere igjen.
Det har jeg savnet og suger til meg all inspirasjon.
Dere er flinke!!!

Håper dere får en super ny uke!










10 kommentarer:

Unknown sa...

Dette så godt og sunt ut! Kjempefin blogg du har her, deg vil jeg følge:) Du er velkommen til og ta en titt hos også:)Klem lille meg

Unknown sa...

Lykke til med innspurten!! :-D

♥ Netta ♥ sa...

Så deilig å få ryddet og kastet i skuffer og skap. Greit med alt som er gjort for den lille kommer, da blir det ofte ikke så mye tid til sånt. Høres deilig ut med supermat. Jeg har kuttet ut mye sukker i det daglige kostholdet, men unner meg litt i helgene fortsatt :-)

Klem
Netta

Anonym sa...

Så godt å få ryddet og ordnet litt i skap og skuffer,lykke til innspurten før babyen kommer,blir så spennende når ein skal få møte lille babyen for første gang,synest det var flott alle tre gangene,nesten sån at eg savner den gode babytida:)

Heimlaga ting sa...

Det er både sundt og godt <3

Så deilig å være gravid, (ikke sikkert du ser det slik på slutten ;-).)
Jeg for min del synes det er litt vemodig å ikke oppleve det igjen, men har innsett at jeg har mere enn nok kos og travelhet med mine to små<3

Nydelige bilder! Lykke til videre!
Klem Nina

Hulda sa...

Dette så jo veldig godt ut. Flott glasskrukke, og nydelige bilder du har tatt også. Inspirerende!

Linn sa...

Hei igjen;) Så koselige bilder, maten fristet den ja:) Ja det nærmer seg nå;) Alltid likt og pakke baby bagen jeg, det er tegnet på at....SNART..;)
Ja snart blir det;) Hadde en skikkelig dårlig fødselopplevelse med siste mann, men i ettertid når det ble litt og litt glemt, så er det kos og tenke på følelsene som du har når du får barnet lagt på brystet;) Ubeskrivelig:) Lykke til når tiden er inne:):)
Klem fra meg:)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg:)
Linsen jeg bruker er Tamron 18-200mm, er kjempefornøyd med den... akkurat passe "stor" og "liten":)

Den krukka du har kjøpt deg er bare så lekker, akkurat passe slitt patina:) Flotte bilder du viser:)

Ønsker deg all mulig lykke til med knøttet, akk så spennende:)

Ha en fortsatt flott uke, og spis mye musli til frokost.... sunt og godt, både for store, litt mindre og knøtter:)
Varme klemmer fra Marianne

Kikkis planet sa...

Så herlig inspirerende innlegg! Vi har også vært løsslupne med sukker og godis i ferien, men nå er hverdagen tilbake, så da skal vi gå tilbake til bare i helgen igjen! Takk for inspirasjon! :)

Anne Grete sa...

Hei snuppa!!

Nå nærmer det seg virkelig! Åhhh, det er en fantastisk spennende (og slitsom) tid du er inne i. Tenker på deg :) Visst vi skal ta nyfødtbilder må det gjøres innen de første 10 dagene. Hvilken dato har du termin? Klem