mandag 8. oktober 2012

B A D E R O M

Midt inni ammetåka skal jeg absolutt kaste meg på en NIB utfordring, for den baderomsutfordringen har jeg ventet lenge på.
Er jo så fornøyd med badet vårt som vi pusset opp ifjor.
Det ble akkurat sånn som jeg drømte om, og vi koser oss veldig der.
Men ser jo at jeg hadde trengt mer tid på bildene... men men..
her kommer det hvertfall ett innlegg, midt mellom to amminger.


Fransk gateskilt kjøpt av en bloggvenninne.
Innredning kjøpt i Danmark hos en antikvitetshandler.
Favorittfargene mine er grått og hvitt, og det går igjen i hele huset,
ikke bare på badet.
Elsker kombinasjonen av det sarte og røffe, naturmaterialer
og hvitmalte flater. Dempet belysning, badesalt og duftlys
skal gjøre badet til et behagelig rom å være.


Elsker det turkise skapet fra Nordal,
og med blondestoff bak glasset kan man skjule litt for gjester
hva man har av mindre pene flasker og krukker i skapet.
De grå trekassene til håndklær er fra Bohus.
Blomsterkortene er fra flinke Salige Lavendel.


På vegger og tak er det hvitmalt panel,
og på gulvet i dusjen strandsten. På veggene i dusjen hvite, 
liggende fliser. På gulvet ellers på badet er det grå, matte fliser.


Hadde egentlig lyst på badekar med løveføtter,
men vi arvet dette av broren min og det er veldig deilig 
med stort badekar. Lykkeliten elsker å plaske her.



Ta en titt på alle de flotte bidragene her.

Lykke til alle sammen!

Håper på tid til en skikkelig bloggrunde snart. 



 














12 kommentarer:

Unknown sa...

For ett nydelig bad! Her er jeg sikker på du koser deg ja:)) Lykke til i konkurransen! klem lille meg

Tove sa...

Veldig koselig bad dere har laget dere. Lykke til...
Klem Tove

Bustenellik sa...

Nydelig bad! Elsker gulvet!!!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kjempe koselig bad.
Lykke til i konkurransen
Ha en fin kveld
klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Lekkert bad! :) Elsker den innredningen! Så flott!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Love it ♥♥♥ Klemmer til deg :)

boNord sa...

Det er så vakkert!
Masse lykke til, heier på deg :)

Klem, Lise

Alfa sa...

Kjempe fint:0)

Klem Alfa

Bondekjerringa sa...

Herlig! Kan godt forstå at du kose deg der ja :)
Fortsatt god helg!

Ingvild B sa...

Romantisk og flott bad!
Likte spes vasken og skapet!
Knall fint =]
Lykke til i konkurransen =]

Klem Ingvild

Torunn Tangen sa...

Noen virkelig herlige detaljer her, ja... lækkert!

Ha en fortsatt fin kveld (:

God hilsen fra Torunn Tangen

Linn sa...

Lekkert, lekkert:) for ett nydelig bad du har:) flotte detaljer var det og:) ønsker deg lykke til i konkurransen:):) stor klem fra Linn:)