onsdag 12. desember 2012

Endelig hvite hyller

Ops!
Der var det jammen en uke siden jeg blogget sist alt.
Vi har vært litt forkjøla, også har vi blitt friske og vært i Gøteborg
og fått masse fin julestemning på Liseberg. (selvom det er litt
stressfaktor å reise med to små under tre år....)
Men uansett hvor mye snørr, tårer og kuldegrader det er,
må jeg innom Balders hage. En favoritt blant mange flotte
butikker i Gøteborg.
Skulle helst tatt med meg hele butikken hjem, men lommeboka
var ikke helt enig... men det ble flere fine juleting.
Måtte jo ha noe fint å ha på de nye hvite kjøkkenhyllene som
pappa har malt og satt opp for meg.
 
        
 Mamma er i full gang med julebaksten og har med ett nytt slag
til meg hver gang hun er innom... så nå har snart syv slag
og har bare bakt ett slag selv... 
Veldig fint å ha snille mammaer.  




















  Og pappaer som setter opp hyller...


De hvite Ib Laursen bollene kjøpte jeg i Gøteborg
og God Jul kakeboksen.




















 Syns det er så fint med sånne hyller,
og når vi en dag får stoooort kjøkken,
skal jeg ikke ha overskap....bare hyller....




Nå begynner dere kanskje å bli lei av de hyllene mine...
*fnis*
så da bare slenger jeg inn ett før og etter bilde helt til slutt!



  
 Nyter dere førjulstiden
eller
er det bare stress?

Jeg liker best å kose meg...
møkka forsvinner ingen vei,
men det gjør denne fine tiden...
Plutselig er det januar og da er jeg dritlei jula...
Så koser meg mest mulig nå...   















3 kommentarer:

SjarmogKaos sa...

Ble kjempefint! Jeg er også glad i hyller med vakre (og praktiske ting). Den kakeboksen var bare überkul!!

Prøver også å nyte førjulstiden, selv om det unektelig preges av litt stress også. Men heller mer kos og mindre husvask . skinnende rent tl jul har det aldri vært her!

Ha en fin førjulstid søte Lise!
Klem Cecilie

SjarmogKaos sa...

Ps: sender deg en mail om fem minutter som jeg hadde blitt superglad om du kunne svare meg på!!!!

stallnilsen sa...

Så fine hyller med alt du satte der, skikkelig fin julestemning :)
Godt og ha snille mammaer som baker, :)

Fine bilder.

Hilsen Lisbeth ;)