mandag 14. oktober 2013

Februar og September, de to fineste månedene i året.

22.02.10
kom verdens fineste lille solstråle til verden.
Ei tøff og livsglad vinterjente, like vakker som blomsten
og nordlyset hun er oppkalt etter. Full av energi, spørsmål
og gode ideer, får hun selv den sureste til å smile
og alle rundt seg til å le.



Februar er hennes måned.





18.09.12
kom vår blide, sjarmerende lillebror til oss.
Med klukkende latter og øyne fulle av glede og liv,
får han oss alle til å smelte hver eneste dag.
Prøver å henge med storesøster på det som skjer,
men er også veldig glad i fanget og bare kose.



September er hans måned.



 De fine nostalgiske Elsa Beskow plakatene har jeg kjøpt
i Gøteborg i min favorittbutikk Balders Hage.

Så fikk dere en liten titt inn på barnerommene også.
Det meste står i esker der også og jeg holder på å male
et klesskap lyseblått inne på lillebrors rom.
Vi skynder oss sakte og tar en dag av gangen.
Man må bo seg litt inn og se hvor man vil plassere ting,
og vi har jo ikke dårlig tid! 
For en ting er sikkert,
vi skal aldri flytte igjen. 





9 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI PÅ DEG:))
TAKK FOR KOSLIG HILSEN HOS MEG
DA FANT JO JEG BLOGGEN DIN
HER VAR DET FLOTT
LEGGER MEG TIL SOM FØLLER
NYT KVELDEN
KLEM ELI:)

Barkeblikk sa...

Fir et nydelig innlegg! Unik beskrivelse av to forskjellige små og så fine bilder av barnerommene :-)

Takk for titten. Og ha en flott dag!
Klem fra Monica.

Anonym sa...

Så flott innlegg og nydelige bilder:)godt å ha tid til å innrede for det er ikkje gjort på ein dag,men når ein ikkje skal flytte igjen så har ein god tid:)

Nyt kvelden!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Åh, jeg elsket plakatene. Herlige:)
Så koselig blogg du har :)
Elise

Ingvild B sa...

Det må være verdens deiligste følelse å vite at man aldri skal flytte igjen! ♥
Vi er på boligjakt og har vært det lenge....
Drømmehuset lar vente på seg gitt,
så vi må vel kanskje finne et utgangspunkt å skape det selv snart!



Lynetmor sa...

Hei, så fine barnerom, og de månedsbildene var super fine :-)

♥ Netta ♥ sa...

Jeg elsker de skjønne plakatene fra Elsa Beskov, de minner meg om barndommen - Enkle og uskyldige. Nydelige barnerom dere har laget til gullene ♥

He en fin kveld!

Klem
Netta

Heimlaga ting sa...

Så koselige ord, og vakre barnerom:-)
Klem Nina

DetHviteLiv sa...

Så utrolig fint!!