fredag 24. januar 2014

Under trappa

Under trappa opp til andre etasje har vi god plass, og helt til nå har det bare vært lagring for esker som har kommet inn, men ikke lenger. Var litt lei av å se på de eskene, og det klør i fingrene etter å innrede der. Ser at mange har en liten kontorplass under trappa og
andre har en koselig liten lesekrok. Her er det også et trapperom rundt og ganske god plass til noen møbler.
Jeg kjøpte en skuvseng da vi bodde i det gamle huset, selvom jeg ikke hadde plass til den da. Og har bare ventet på at den skulle få plass på et stort kjøkken. Men heller ikke her fikk vi plass til å ha en seng på kjøkkenet. Så da skal den heller få plass under trappa.
Puter, lys, dyne og bøker kan kanskje friste til en lesestund med de minste, en ettermiddagslur (vi blir jo eldre må du vite) eller bare en liten time out.





Så da er det bare å vente på litt bærehjelp da, 
så jeg kan få senga inn og innredet litt der.
Litt veggpynt er hengt opp og jeg syns den var så utrolig søt.
Dere som følger meg på instagram vet at jeg har vært på loppis i
Uddevalla og fått med meg mange skatter hjem. Nå skal de plasseres litt rundt om her. Det er så deilig å ha fått større plass, flere rom å innrede, muligheter for ommøblering og mer plass til skap. 
En drøm for en interiøridiot som meg. 


Ønsker dere en nydelig helg,
så blir det ferdig innredet sengekrok om ikke lenge håper jeg.














10 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Blir nok veldig koselig med seng under trappa. Søte bilder du har fått opp nå.

Nyt helgen!

Unknown sa...

Så koselig:)
Her er det min bloggeplass som er under trappa, der storkoser jeg meg ♥
Ha en fin fin helg:)

Gry sa...

Hei min venn! :) Så koselig da, det kommer nok til å bli rift om å å den plassen som "timeout-sone" ;) Smart å utnytte en slik plass til det :)

Herlig at dere koser dere og prøver ut diverse løsninger, det tar jo litt tid før en finner det optimale. Alt bra her, travle dager... ;) Mye snø, heldigvis lysere tider i møte :) Merker det allerede! Ønsker deg og dine en super helg, kos dere med møblering :) Klemklem

♥ Netta ♥ sa...

Så koselig det blir under trappa deres. Jeg skjønner godt at du kunne tenke deg en skuvseng på kjøkkenet, så deilig å kunne tatt seg en liten lur i den lune varmen fra kjøkkenet. Men, sengen kommer til å bli kjempefin under trappen også, det er jeg sikker på ;-)

Du bør absolutt ta en titt på undertøyet fra Eveden, de har så utrolig mye lekkert både for de med mye og de med litt mindre innhold ;-)

Kos dere masse i Oslo, Disney on Ice må jo være toppen av lykke for ei lita prinsesse ♥

Klem
Anett

Den første løvetann sa...

Kjekt å kunne utnytte plass under trappa.
Vi har innredet en liten lekehytte til jentene under trappa. Hørtes deilig ut med en lese/hvile-krok.

God lørdag!

Klem
Ingrid

Hos Jorunn sa...

Er det ikke gøy å finne skatter i Sverige:) Det er en deilig følelse nå man har rom som skal innredes og kan gå på loppis eller auksjoner for å finne akkurat de rette tingene!!
Gleder meg til å se når du er ferdig under trappen, det blir sikkert veldig fint! Bar skrevet det forrige innlegget ditt!

Forsatt fin helg, Lise! Klem fra Jorunn

Hverdagsliv det gode liv sa...

Koselige skatter du har funnet :o) Kjempekoselig blogg du har :o) Henger meg med videre jeg :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

Fru Andersen sa...

Så fint det kommer til å bli med seng under trappa der, en herlig kosekrok! Nydelig broderi :-) Fin lørdag søte du!

Anonym sa...

Sp koselig med seng under trappa :)
Gleder meg til å se !
Så herlig med loppis i Sverige :)
Klem Sylvia

Tove `blogg verden sa...

Heeeeii vennen ♥
Det der blir jo helt perfekt kosekrok!!! Gleder meg å se når den er ferdig !!!
Ønsker deg og dine en flott ny uke
klem Tove