onsdag 19. februar 2014

Sykdomsprat


En symbolsk blomst går idag til alle dere som lever med kronisk sykdom, og som til daglig sliter med smerter og plager. Dere er tøffe! Jeg har fått en smakebit av dette, etter måneder med sykdom som har tatt sykdom, null energi og overskudd til de jeg vil være mest sammen med. Utsettelser, avtalebrudd og skuffelser har nå blitt en del av hverdagen og jeg er så lei. Nå ønsker jeg meg sol, vår og energi. Utedager, løv som spretter og lettere klær.
Bihulebetennelsen som nå sitter i skal bli den siste på lang tid!




 Det eneste som har gitt meg og gir energi er interiørinteressen.
Pynte opp med noen blomster, style noen bilder eller lage et blogginnlegg. Driver jeg med det jeg elsker mest da får jeg litt påfyll i det minste. Et stort smil etterfulgt av jubel kom her om dagen da jeg oppdaget av jeg hadde kommet til NIB finalen den måneden her! Helt utrolig spør du meg og så utrolig gøy!
Dette har jeg bare drømt om før.
Har du lyst å se bidragene og kanskje stemme på meg så kan du gå inn HER .


Fin onsdag ønskes dere som titter innom!










4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig hos deg vennen. :))
Kjempestoor klem og god bedring.<3

Vivian sa...

Hei, og tusen takk for fine ord på bloggen min.

Masse god bedring til deg, trist å høre at du er sliten og syk... Håper du kommer i bedre form snart!

Et nydelig bilde du er med i NIB finalen. Du fikk min stemme!!

Klem Vivian

Hos Jorunn sa...

Det var leit å høre at du ikke er helt frisk, håper du føler deg bedre etterhvert. Kjedelig når det blir langvarig...det vet jeg mye om..hehe...Da er det godt å ha forskjellige interesser som kan bidra til at hverdagen blir bedre:)
Det har blitt så fint hos dere i det nye huset, lykke til hos NIB..heier på deg.

Planten du likte heter myrt, jeg har flere og de er dekorative. Idag så jeg faktisk at de hadde oppstammet myrt til 200.- på mester grønn og den var veldig fin! Du kan lese mer om myrt her:
http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/myrt_com.htm

Ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

Gina sa...

Masse god betring til deg, håpar du kjem deg fort!:-)