mandag 25. august 2014

Vil du vinne deilige alpakketøfler?

Selvom vi er i en overgang mellom sommer og høst nå, 
så har jeg enda ikke funnet fram sokkene.
 Har motvillig begynt å bruke sko igjen, men sokkene får ligge i skuffen litt til.
Sola skinner inn i stua og varmer fortsatt bra om dagen,
men merker at det er kjøligere om kveldene og jeg ligger godt under pleddet på sofaen for tida. Fryser på bena gjør jeg heller ikke,for jeg har fått de nydeligste alpakketøfler 
fra Beach house company, og de er så myke og gode. 
De har nesten vært litt for varme nå, 
men til vinteren blir de nydelige å loffe rundt i...
...uten sokker...



 I samarbeid med Beach house company får jeg dele ut ett par
til fem heldige vinnere. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar og svare på : Hva heter det nye jerseysengetøyet med trykk fra Beach house company?

Kjører også konkurranse på instagram. Vil du delta med to lodd, 
er det bare å legge igjen en kommentar der også. Der heter jeg
@hverdagslykkelise. Trekker fem vinnere på torsdag kveld.


Tvi tvi!





14 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne vinne!!
Elsker som deg å¨gå barbeint, men d kan jo bli litt kjølig midt i januar;)
Elsker by the way bloggen din!!!
Heier på deg:)

Svaret er tagline smoke.

Klem Birgitta

Lene B sa...

Tagline smoke er svaret.

Jeg krysser fingre og tær!

Lene

Glafo sa...

Jeg vil også gjerne vinne.

Tagline Smoke er svaret, tror jeg.

Krysser fingre og tær for at jeg kanksje vinner...

angie sa...

ich finde diese tapete sooo süß und schlicht!!! ihre dekoration ist wunderschön!!! alles liebe von angie

Unknown sa...

Ååå, fantastisk!!
Jeg som er en skikkelig frysepinn, jeg hadde trengt slike:))

Svaret er Tagline smoke ♥

God natt:)

Anonym sa...

Trur svaret er tagline smoke
God ny veke til deg

Mvh
ma-indre@online.no

Ingun sa...

Så flotte bilder. Lik tapet som på mitt kjøkken. Fin stemning,vakre møbler...
Svaret er tagline smoke. Jeg er med. Ha en flott dag...
Klem Ingun

FruAnja sa...

Tagline smoke er svaret! Håper på vinnerlykke, jeg fryser på beina:)

annemettes-verden sa...

Det var dog de mest fantastiske sko! Jeg håber SÅ meget, jeg vinder et par - jeg vil gerne selv betale portoen til Danmark, i så fald :)
Svaret er tagline smoke <3

Veronica sa...

Slike tøffler hadde gjort seg her. Det er isende kaldt på gulvet nå!

Tagline smoke er svaret:)

veronicaopsahl@hotmail.com

Anne-Mari sa...

Tagline Smoke heter sengesettet med logo på. Bare putetrekk heter Logo Beach.Vh.Anne-Mari
annemarigabrielsen@gmail.com

Anonym sa...

Jeg vil gjerne prøve lykken for mine tøfler er snart utslitt. Svaret er Tagline Smoke.
Hilsen Camilla i Harstad

Anonym sa...

Det heter Tagline smoke. Håper vinnerlykken er med meg. Ser ut som tøflene er superherlige :-). Klem, Tone

Unknown sa...

Det heter tagline smoke. Vil gjerne vinne disse nydelige tøflene!!!!!!!
Kjempe fin blogg du har, har vært å kikket litt rundt😃
Mvh Hildegunn
Hildegunn29@hotmail.no