søndag 25. april 2010

Mistet shoppinggenet?


Ja da var nok en helg ved veis ende.
En ganske så innbringende helg,
så nå gleder jeg meg bare til neste helg
hvor verandaen skal beises
og hagemøblene skrues opp!




Tuuuuusen takk for alle koselige ord
dere har lagt igjen på forrige innlegg,
 dere er bare så snille:)

Godt at jeg får fram smilet hos dere innimellom:)





Jeg lurer forresten på om det går ann å
 bli rammet av ett virus og miste shoppinggenet sitt??
 I så fall gjør det meg veldig nervøs.
 Grunnen til at jeg er bekymret,
 ser dere her.

Loppis på lørdag,
og alt jeg kom hjem med
 var dette sukker og fløte settet til 20 kr.

Er det grunn til bekymring,
og har jeg smittet noen flere her i blogglandia?





I helga har vi også vært på babysvømming
 for første gang,
 og Lykkeliten var så vakker og snill.

Hun trives kjempegodt i vann,
og det er så viktig at de venner seg til vann fra de er små.

Veldig koselig å se på alle babyene som plasket fornøyde rundt i bassenget.


DET er LYKKE DET!:)



Nå er det veldig sent
og jeg rekker desverre ikke innom dere
da Lykkeliten ville ha masse oppmerksomhet ikveld
og sovnet altfor sent til å være ni uker.


Så da får vi heller tastes i morgen.



Nå er det nattan her.




Sov godt og drøm søtt alle sammen:)








post signature

24 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

En liten hilsen i natten før jeg finner sengen her, hihi... Sitter nærmest og sover *GJESP*

Mulig du har smittet meg altså, jeg har vært på flere loppis og marked men fant ingeting der. Men
jeg fant istedenfor en nydelig blomsterbutikk og kjøpte med meg en vakker potterose hjem. ♥
Men blir nye loppis neste helg så da får vi se hva lykken bringer. :)

Nå skal jeg hoppe i køya her. Natti natt søte vennen ! ♥

Klemmer :)

victoria (huset i byen) sa...

God morgen vennen.....
Ja ja var jo et flott sukker og fløtesett da ihvertfall ;)
Jeg derimot dro med meg masse på loppis i går så det er ikke smittet over hit;) men måtte flire godt av innlegget under her...
Men godt det ende bra og med hagemøblene i hus.....
klem victoria

H elle K sa...

Ja, kansje det er mulig å miste det!
Er ikke godt å si, neste gang er det nok på plass igjen.
Ha en strålende uke.
Klem Kristin

Hannes favoritter sa...

Hei vennen!

Neida, du har sikkert bare satt shopping på pause... hi hi, nekter at man kan miste slike egenskaper!!!

Så koselig med babysvømming! Begge mine har gått på det, og storegutt svømmer selv allerede.

Ha ei kjempefin ny uke!

Klem fra Hanne

Ellemeller sa...

Eg har ein sterk mistanke om at det er EG som har smitta DEG:) Her har vi ikkje handla klede eller interiør-saker sidan januar!

Bird on a wire sa...

Hihi, jeg er ikke smittet i hvertfall! Du skal se det går over snart og at lysten kommer tilbake. Uten tvil!

A K sa...

Var også på loppis i går og kom kun hjem med ett par ting. Det var nok fordi det var store mengder skrot der ;)

Var jo søtt sett du fik tak i da :)

Så koselig med babysvømming :) Her lærte 5 åringen seg å svømme i vinter :) Så stolt vettu :)

klem

Tove sa...

Du har nok ikke fått virus. Var sikkert bare et dårlig loppemarked du var på. Men det du fikk tak i var jo nydelig da. Og den prisen! Hvorfor har jeg aldri sånn flaks???

Ha en fin dag

Tove

Bustenellik sa...

Du har sikkert ikke mistet det, du har sikkert heller bare en særdeles godt utviklet intuisjon uten at du vet det selv. Genet sparer seg til det virkelig er noe som er verdt å kjøpe, og da har du samtidig spart penger (siden du ikke har kjøpt noe annet) så du kan gjøre det rette kuppet ;-)

Kjempeflott sett du fikk i helgen da!


Busteklem

Janne Lillian ♥ sa...

Nydelig sukker og fløtesett du har kjøpt:)

Du har nok ikke mistet shoppinggenet, det kommer nok fortere enn du aner :o)

Ha en strålende dag!

Klem ♥

Fru Andersen sa...

Flott det fløtesettet da, ikke verst det!

Tror ikke shoppinggenet kan forsvinne, har man det så har man det...hehe. Men det kan kanskje ta seg en pause iblandt, jeg har ikke handlet klær på et halvt år og til og med mannen ymter frempå om jeg ikke skal ha meg en ny genser eller noe...haha..før var han bekymret for alt som ble dradd i hus, nå er han bekymret for at jeg ikke kjøper noe! Men kjenner det begynner å krible i soppinggenet mitt så han går vel snart tilbake til å bli bekymret for forbruket mitt;-)

Gooood uke til deg!

Noatunfrua sa...

Hehe, jeg tror heller det har å gjøre med at du har blitt litt mer kresen på hva du gidder å dra med deg hjem fra loppis ;) Sånn er det iallfall for meg... I fjor var jeg ganske ukritisk og kjøpte en hel mengde mer eller mindre vakre saker hjem fra loppis... Det har jo resultert i at det er blitt en smule overfylt her i hjemmet vårt... Så nå er jeg mye mer kritisk til hva jeg tar med meg hjem ;) Min kjære samboer skulle nok ønske at jeg var enda litt mer kritisk... Men det får da være grenser!

Så koselig med babysvømming! Det har vi gått på med lille prinsessa vår også, nå tar vi en liten pause til over sommeren... Så får vi heller gå i svømmehallen med helle selv en periode :)

Ha en deilig mandag!
KLem fra
Laila Johanne

MumsiMumsan sa...

HiHi :O)
Om det er smittsomt håper jeg du smittet meg på torsdag! For jeg har snart ikke mer å ta ut herfra! :O)
Har nemlig avtale med meg selv om en inn - en ut!
Er liksom litt grenser for hva man får plass til :O)
Men vær trygg - det kommer tilbake :O)
Ha en flott uke - og du - veldig koselig å treffes "live" utolig mange flotte bilder du tok. Kamera mitt lå i bilen hele kvelden det!
Mumseklem fra Vibece :O)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hehe skulle av og til ønske det gjekk an å miste shopping genet..☺ Trur nok heller det skyldast at det ikkje var meir enn det du fann som fanga interessa di, bere vent neste gang kan det vere omvendt☺

So koseleg med babysvømming☺ Huska når eg var på det for 5 år sia og det var so kjekt!! Og glede meg til at vi forhåpentlegvis kan begynne med det til høsten og☺

Håpe du får ei fin veke☺

Klem M♥

Randi sa...

Var no eit flott sett du hadde fått tak i der då! Trur ikkje det går ann å miste shoppinggenet, ikkje for oss kvinner i alle fall... :-) Det tar seg nok berre ein liten pust i bakken før det kjem tilbake for fullt rundt neste sving...
Hørtes så koseleg ut med babysvømming då...Herleg med sånne små som veit å sette pris på å få plaske litt fritt :-)
Ha ein fin kveld vidare.
Klems

Kristin sa...

Heihei!

Hmm, det kan vel skje at man ikke er like ivrig på å svi av penger hele tiden.. Eller!? Skjer sjeldent her i gården.. Ops!

Babysvømming er TOPPEN! Det er vår favoritt hobby med frøken snupp.. Vi har gått fra hun var 6 uker gammel og er vel på kurs nr 5 nå (10ganger pr kurs). Det er helt fantastisk hvor flinke de er i vann når de blir vant med det fra de er små.. HERLIG*
Vi har hytte ved sjøen og tilbringer mye tid der, viktig for meg at hun koser seg og har respekt for sjøen..

Regner med at lille frøken ble ganske sigen etter første økt i bassenget!? HIhi* Da er de ekstra søte, søvninge og våte i luggen;-)

Klemmer

Hos Jorunn sa...

Neida, ta det med ro...shoppinggenet tar seg bare en liten pause og kommer nok sterkt tilbake. I hele fjor tror jeg ikke at jeg var på ett eneste loppemarked. Hvis det er for mye folk så finner jeg sjelden noe og jeg orker ikke å gå på steder der folk dytter hverandre overende. Jeg liker best å gå litt utpå dagen og gjerne i helger det er mange loppemarkeder...da unngår jeg de mest populære og finner steder det er ganske rolig. Det er mange ganger jeg har gått fra et loppemarked uten å ha kjøpt noe også. Ha en fin uke! Klem fra Jorunn

(eddas) sa...

Jeg er ikke blitt smittet ihvertfall:)
flott sett da..med roser på:)
ha en fin dag snuppa.
eddaklemmer til deg

Ingrid sa...

Hei!
Søtt sett du hadde funnet da... og genet har du nok ikke mistet. Jeg tror det sitter ganske så fast hos oss som har det!
Blir stas med hagemøblene da.. her har vi kost oss ute med lunsj på verandaen i dag.
Martin er en rolig kar, som stort sett sover... men har begynt å smile og flire litt når han er våken. Veldig koselig!
Bra med lilletuppa?

pepperkverna sa...

Så nydelig sett! Hege

verdens heldigste mamma sa...

God kveld!! :)

Da har du smittet meg ihvertfall!... Buhu .. kjenner skuldrene er helt senket og ryggen krom... Jeg har plutselig ikke lyst, tid eller ikke minst RÅ til og handle !!! Får høre med skogsbonden om han vil holde fortet mens ho mor tar seg en loppe runde til helgen .. Kanskje er jeg heldig ... :)


Så deilig at dere koser dere med babysvømming! :)

kos kos

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så nydelig sukker- og fløtesett du fikk tak i! :)

Så fint at dere har kost dere på babysvømming. Jeg gikk på det med førstemann, men har ikke gjort det nå med den minste.

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

ELIN sa...

Tror det er litt sånn at når man har muligheten til å kjøpe masse, så finne man bare ikke akkurat det man vil ha he he. Flott sett du fikk allikevel da :) Så kos at dere trivdes på babysvømming. Det fungerte dessverre ikke så bra for vår minstejente, men sånn er det noen ganger. Ha en fortsatt fin uke. Klememr fra Elin

Gry sa...

hi hi.. vi får ikke tro at du har mistet shopping genet ditt.. I alle fall nyyydelige saker du har fått tak i!! Noen ganger er det vel slik at vi faktisk ikke lar oss friste til å kjøpe bare for å kjøpe.. selv om det annet kjønn kanskje ikke går helt på den.. ;) Ha en strålende uke videre ♥ Klem fra Gry