fredag 2. november 2012

Godis og knekkebrød

kjeks, kongler, blomster, granola, pepperkaker...
ja bare fantasien setter grenser for hva man kan ha fremme
i denne fine krukka som jeg kjøpte på Damenes aften på Bohus.
Og idag ble det lagd en stor porsjon knekkebrød så jeg fikk innviet
den... (man vet man er småbarnsmor når shoppingposene blir stående i gangen en uke før man får åpnet dem...)

   

 Har lenge hatt lyst på den,
så den gjorde meg litt ekstra fredagslykkelig idag! 

Tusen takk for fine tilbakemeldinger på den nye sofaen,
vi er superfornøyde med den. Veldig god å ligge i på
fredagskvelden...og alle andre kvelder..  







3 kommentarer:

Bolettes hus sa...

Deeeilig med hjemmebakte knekkebrød! god helg til deg!
Kari

♥ Netta ♥ sa...

Så fin den krukken var, den skulle jeg gjerne hatt på kjøkkenet. Dessverre så jeg ikke den da jeg var på Damenes aften, mulig den var utsolgt. Jeg synes det er så utrolig kjedelig å pakke ut av handleposer så her blir gjerne ting stående i flere dager i posene, og jeg er IKKE småbarnsmor :-O

Ha en herlig lørdag!

Klem
Netta

Anonym sa...

Så nydelig den krukken var og spesielt dekroativt med knekkebrøda oppi,var nett på Bohus men såg ikkje den der men skal kikke ekstra etter neste gang eg stikker innom der:)
Ein fin lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian