søndag 4. november 2012

Julenytt fra Holmegaard

Her om dagen dumpet en nydelig gave fra Holmegaard
ned i postkassa mi. Det er så koselige med sånne gaver og
da blogger jeg gladelig om det.


Det var en gammeldags kakeboks, skål og to telysholdere.
Alle med koselig, nostalgisk julemotiv.
Da lykkeliten og jeg bakte sjokolade og peanøtt cookies idag,
tente lys og pyntet med Holmegaard gavene, begynte jeg
virkelig å glede meg til jul. Får forhåpentligvis ekstra tid til
julekos og forberedelser med de små i år når jeg har permisjon.



















  Det går fort til adventstiden nå og lykkeliten er allerede i full gang med å lage
julegaver til familie og venner. Så herlig å få fine, kreative gaver fra små barn. Det er så mye forventninger og gleder i førjulstiden,
og ikke minst masse fint å se på bloggene. Gleder meg veldig!



Kanskje du har lyst til å gi bort noe fint fra Holmegaard til
en du er glad i? 



Idag skal vi på det fine Hjertefred arrangementet i Gamlebyen,
og minnes de vi savner og aldri glemmer. Godt å ha en sånn dag
hvor det er lov å mimre sammen og dele savnet.


Ta vare på dine kjære.

    













5 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åååå så deilig dag dere har hatt det i dag ♥Sååå fine ting fra Holmgaard :-) Klem til deg ♥♥

Mona Christin sa...

Tenk at vi får beholde disse selv mot et blogginnlegg. Glad jeg takket ja til forespørselen. Hva var den andre gaven du fikk? Jeg valgte den flotte lykta med skinnrem på.

Ha en fin kveld i Gamlebyen.

Klem Mona C

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg! Og praktisk! Bra at leverandørar lar bloggarane behalde ting, ikkje berre gi vekk i giveaways. Vi gir nok enormt med PR, og krev som regel ingenting?

Tusen takk for all skryt på bloggen min, eg rødmar. Her er ikkje så unikt, men eg ser jo at stilen min ikkje er sånn som ein finn mange andre stadar. Det har vore eit mål også.

Har fulgt med på kampen din, babyens og resten av familen. Var så rørande når du skreiv om barseltida. Det må ha vore så vondt då, og på syehusturane etterpå. Håper at alt ordner seg!

Vi kom akkurat igjen frå kyrkjegarden der vi tende lys. Eit utruleg flott syn med alle lykter og lys som brann.

Ha ein god kveld,
med gode minner.

E

♥ Netta ♥ sa...

Jeg synes motivet på årets Holmegaardkolleksjon var helt nydelig. Du kan tro det var julestemning i stua her med pepperkaker, nøtter og lys i lysglasset da jeg tok bilder til mitt innlegg. Jeg har kikket på resten av kolleksjonen og jammen er det mye fint som har kommet.

Håper alt nå er bra med dere alle sammen og at dere er ferdige med sykdom nå og i lang tid fremover. Stakkar lille nurket :-(

Nydelig stue dere har fått Lise, er det ikke deilig å få noe nytt? Vi digger vår nye stue og spesielt de deilige sofaene fra IKEA - hi, hi :-)

Ha en fin uke!

Klem
Netta

ELIN sa...

Nydelig førjulsinnlegg :) I dag har det kommet snøfnugg her, så jeg fikk litt julestemning. Gleder meg til tiden som kommer. Nyt den med dine små prinsesser. Klemmer fra Elin