fredag 4. juli 2014

Det gamle trauet

Da vi var i Vimmerby så måtte jeg jo stikke av litt fra gjengen 
for å sjekke om det var noe loppis i byen. Og det var det selvfølgelig. 
Det var mange. ....
Men jeg måtte huske på at vi hadde liten plass i bilen 
og at jeg hadde veldig mye hjemme fra før... 
.....dere kan jo tenke dere hvor den kommentaren kom fra.








Men da jeg så dette gamle, nydelige trauet, så trengte jeg ikke titte så mye lenger. 
For dette fikk hjertet mitt til å slå ekstra fort og dette
hadde jeg vært på jakt etter lenge. Plass i bilen fikk det også.





 Og nå har det fått hedersplassen i stua.
Det står som et smykke oppe på det gamle skapet og er
noe man legger merke til. Det blir nok flytta litt rundt på og
brukt til litt forskjellige ting. 
Men akkurat nå får det stå der og skinne....
og jeg smiler hver gang jeg går forbi det.





 

2 kommentarer:

Rosehagen sa...

Nydelig, nydelig ;) Ja sånt er det alltid plass til;) Utrolig hvor trangt vi sitter når vi vil ha med skatter hjem. Jeg måtte legger igjen diverse ting da jeg var i Costa Rica, på besøk med min søster for noen år siden.
Trauet ditt er bare vakkert;)

Sommerklem;)

Sommerhuset i bakken sa...

Så fint trau, og så utrolig flott skap/skjenk du har. Det var veldig sjarmerende og flott.

Ikke lett å begrense seg når man går på loppis, nei... Det hender ofte at jeg kommer hjem med ting jeg ABSOLUTT ikke har bruk for...hi...hi...

Ønsker deg en super søndag!