lørdag 29. november 2014

Flere juledekorasjoner

Jeg har vært på bruktbutikken å spurt etter kobber. Fant ingenting,
men jeg fikk bli med bak på lageret og der hadde de alt kobberet.
En hel pall full, så det var bare å begynne å lete etter passende gryter til dekorasjonene mine.



 Jeg har gjort det samme her som i innlegget under med
leca og jord. Plantet forskjellige juleblomster sammen
og dekket med mose. Pynten setter bare fantastien grenser for.



 Jeg har plukket inn flere helt bittesmå grantrær tidligere i høst
som passer fint sammen med juleblomstene. 




Jeg hadde noen svibler som sto i full blomst.
De kuttet jeg av og puttet i en gammel kaffekjele
sammen med grener.
Koselig adventspynt.

Nyt den første adventshelga alle sammen.









6 kommentarer:

Unknown sa...

Koselig med juledekorasjoner. Og å lage dem i gamle saker og ting er kjempefint. Hyggelig førjulsstemning hos deg.
Klem fra Marit

Anonym sa...

Jeg planter også flere av mine dekorasjoner i kobbergryter. Det blir kjempefint. Ha en fin adventstid. Hilsen fra Camilla i Harstad

Bergheim sa...

Kjempekoselig. Kobber er så koselig nå om vinteren.

angie sa...

danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!! einen schönen 1. advent wünscht angie

Glafo sa...

Så fint det ble §:o)

Unknown sa...

Nydelig Lise:)
Og så herlige gryter... kobberet forsvinner nok fort når de setter det ut i butikk, så er nok ikke så dumt og få komme på lageret:)

Ha en fin fin 1. desember - kos dere ♡