lørdag 27. desember 2014

Juleglede

Magiske juledager, hvor klokka står stille.
Ingen skal eller burde.
Pysjamas, pepperkaker og puslespill i skjønn forening. 
Vi spiser, ser på en julefilm, spiser litt igjen
og føler oss veldig heldige.
Juleglede og julefred er ingen selvfølge.
Tenk om alle kunne ha det like fint som oss nå.



 Jeg føler meg ekstra heldig, som har fått muligheten til å jobbe
med det jeg elsker mest å drive med. På slutten av 2013 var jeg
misfornøyd med det meste, syk og visste at endringer måtte til.
Nå gleder jeg meg masse til å starte det nye året med mange,
spennende utfordringer. Man får til alt, bare man har troa og
jobber hardt nok for drømmene sine. 
Jeg vant NIB utfordringen både i november og desember 
og har 6000 blanke kroner å shoppe for på nyåret. Det er
mer enn et års shoppingbudsjett for meg, så jeg er hoppende
glad!



Håper dere også nyter fredfulle juledager
og gleder dere til å starte på et nytt fint år.











5 kommentarer:

Audhild sa...

God Jul til deg!

Du har en utrolig varm og koselig blogg, også på instagram inspirerer du stort!
Jeg kan bli sittende lenge og bare legge merke til alle detaljene dine i bildene, du kan virkelig å fange øyeblikk!

p.s så er jeg veeeeldig fasinert (og litt misunnelig) på alle de FINE tapetene dine!!

På forskudd Godt Nytt År, gleder meg til å følge det også i 2015!

Klem fra Audhild :)
Vintage Garden blogg
og Aujos på Instagram :)

interiorforhusoghytte sa...

Så flott blogg du har, kreativt hjem du har :)

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

elsker det huset ditt, så mye fin julepynt og gammeldags julestemning !!!

Unknown sa...

Så herlig Lise ♡
Er så glad på dine vegne:)
Du er utrolig dyktig til og lage din helt egen stemning og ta nydelige bilder, så disse 6000,- blanke kronene er deg vel undt!!
Og så herlig og få jobbe med det du vil, har du fått deg ny jobb? Kan jeg spørre hva du jobber med, har ikke fått med meg det jeg :))

Ha fortsatt herlige romjulsdager, det er det beste som finnes ♡
Her har alle fri til 5 januar, og vi har ingen planer - kun PYSJ og KOS :))

Merete - Lys lilla sa...

Gleder meg over bloggen din. Ønsker deg fortsatt god jul :-)