tirsdag 31. mars 2015

Et strykefritt hjem

Noe jeg er veldig lite glad i er å stryke. Det er så mye annet jeg
heller bruker kveldene på enn å stå ved strykebrettet...
....som jeg ikke har. Det er mye man arver av sine foreldre,
men min mors strykeglede er ganske så fraværende.
Hun stryker alt...sengetøy, truser, håndklær...
jeg stryker duker og skjorta mannen skal ha på seg på julaften.
Så da strykejernet tok kvelden her om dagen,
løp jeg ikke akkurat ut å kjøpte et nytt.
Det er jo så mye annet jeg heller vil bruke pengene på..
Som denne gardinen jeg fant idag, som ble en akkurat passe fin
strykefri duk. Herlig med litt krøllete lin look syns jeg.





Stryker du?





5 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Hei på deg Lise:)
stryker nei
omtrent bare til jul og 17 Mai;)

men min mor er nett som din:)
nydelig
påske fint
hos deg
nyt
klem Eli:)

Unknown sa...

Nej, det är sällan jag använder järnet. Finns så mycket roligare att göra. :)
kram Maria

Unknown sa...

Nej, det är sällan jag använder järnet. Finns så mycket roligare att göra. :)
kram Maria

Bergheim sa...

Ganske ofte faktisk, men ikke fordi jeg liker det så godt. Jeg bare føler at noen ting må være slett. En riktig god påske til deg og dine med eller uten strykebrett 💙👗💙

Mona Christin sa...

Stryker kun når jeg må. Verdens kjedeligste syssel.