søndag 28. november 2010

1. adventstrekning

Ikveld har jeg trukket den heldige vinneren av et valgfritt skilt fra danske RAMSIGN . Jeg måtte ha hjelp fra min kjære venn Random.org, etter en stor pinnekjøtt middag med god drikke.
Nesten som julaften her ikveld..men det er jo viktig å ligge i hardtrening så en orker mye ribbe når kvelden kommer:)
Jeg klarte å telle opp 59 lodd hvertfall, også ble nr 55 trukket opp av hatten.

 Og eieren av dette loddet er bloggen HJEMME HOS MEG, en ny blogg for meg, så da var jeg så heldig å oppdage en ny blogg idag. Gratulerer så mye til vinneren! Send meg en mail med info om hvilket skilt du ønsker, så skal jeg videreformidle det.


 Det har vært mye som har skjedd de siste dagene, men i morgen skal jeg sende i vei premiene til vinnerne av Give awayen min. Håper dere har tålmodighet med meg.

Nyt adventssøndagen videre mine kjære lesere,
jeg skal legge meg godt til rette i sofaen:)






post signature

14 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

YES!!!! Åååå... nå blei jeg glad :)
Tuuusen takk :)
Sender deg mail med en gang jeg.

Stor klem fra en veldig glad og blid Anette :)

Gry sa...

Gratulerer til Anette!!

Koooselig adventsfat du har laget ♥♥♥ Nyt kvelden videre, snart natta.. ;) Varme klemmer

Veronika sa...

Koselig å se så mange flotte adventstaker rundt omkring i bloggverden i kveld, din var nydelig:)Ønsker deg en flott adventstid!!

Siv sa...

I`m back...

Syk her enda :(
Hi hi..god og mett nå tenker jeg ;)
Her har det vært full juletallerken, med årets første ribbe ( spiser det kun i desember )
Treet pynta og første lys tent :)

Fine adventslys du har, jeg har noe lignende, men jeg har portforbud :( så dårlig med mosse her, så det blir det seinere ;) ingen juleblomster heller.
Er grenser på hva gubben klarer å handle inn, hi hi..

Kos deg videre på sofan vennen .)

Klem ♥

Kristin sa...

Gratulerer sååå mye til heldig vinner av skiltet!!!!!
Er så keen på sånn skilt selv altså!

Her er det julestemning med masse snø! håper det varer og varer!!!!!

Virker som du har hatt en super helg vennen! Håper alt står bra til med dere!! Lille snupp mandarinspiser er sikkert supersøt når hun smaker på det sure skallet!

Hih!.

KLemmer

ELIN sa...

Gratulerer til den heldige vinner. Ønsker deg og dine en fantastisk adventstid, og ser dere allerde har pyntet og kost dere med deilig middag! Klemmer fra Elin

Unknown sa...

Gratulerer til den heldige vinneren:)
Så koselig adventsfat ♥
Og ååååå, så missunelig jeg ble på pinnekjøttmiddag! Nam, det er det beste jeg vet!!!

Ha en herlig, ny uke, go'ing:)

Klem Line

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren!

Nydelig adventsdekorasjon du har laget! :)

Klem

VillaVårfrubakken sa...

Nydelig adventsstake, ønsker deg en fin ny uke, og god advent til deg og dine...klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer til den heldige vinneren :) *♥*

Mona Christin sa...

Hei.

Grattis til vinneren.

Så koselig adventsfat du har gjort i stand. Ser vi har like tall. Det var nesten så jeg ikke fant mine og ble en smule frustrert frue. Men heldigvis dukket de opp der jeg la de fra meg i fjor. Er ofte sånn...

Klem Mona C

(eddas) sa...

Grattis så masse til den heldige:)
ha en fin ny uke..
eddaKlemmer

(eddas) sa...

Takk Lise:)Ja..forelskelsen er ikke gått over ennå...men han giftet seg desverre med en annen:(
klem klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei vennen min ! ♥

Så nydelig du har pyntet til jul, du er så flink. ♥ Har "stjålet" et lite tre jeg også som står i stuen her, de er jo så søte. ♥ Tror nesten jeg må prøve å lage det pepperkakebrødet jeg, det var vel godt ikke sant ?

Gratulerer til den heldige vinneren, Anette virker som en veldig koselig jente. Pleier å titte inn til henne. :)

Nå skal vi straks spise, og deretter blir det pepperkakebaking og juleverksted med barna. ♥

Kos deg i kveld du også vennen ! ♥

Stor klem fra Anette