søndag 8. mai 2011

Snickers søndag

Tusen takk for alle god bedring ønsker, gode tanker og positiv energi...det hjalp, og det ble Ekebergtur med bloggjentene igår. Formen var litt halvveis, men når man har veldig lyst til noe, ja da klarer man det meste... Og det ble en superkoselig dag i flott sommervær. Det var så utrolig mye lopper der, at vi gikk helt i surr alle sammen...og til slutt bærte vi så armene ble lange hele gjengen.



















Mens damene shoppa, fikk pappa og lykkemannen satt opp lekestua til lykkeliten, og den ble kjempesøt. Nå gjenstår det bare å få malt og innredet den. Det morsomste får jeg gjøre... Hun ble veldig overrasket da hun sto opp og så det lille huset ute i hagen, og har sprunget ut og inn der i hele dag.



















Nå har min kjære dratt på jobb og minsten sover. Jeg fikk veldig lyst på sjokolade, og har prøvd å lage snickers a la Silje. 
De ble kjempegode syns jeg. Salte, søte og crispy, akkurat sånn Snickers skal være. Veldig mektige, så det holder med en liten bit.
Nå skal jeg kose meg med en bloggrunde og litt sjokolade. Det er tross alt helg noen timer til...



















Nå har dere fått sett en sniktitt på hva jeg fant meg igår. Mer kommer senere. Fant en helt fantastisk kommode der inne, men vi hadde ikke plass i bilen desverre.. neste gang må jeg ta med en henger.. var jo så mange fine gyngestoler der også.. 
Har også noen bilder av fine bloggdamer, jeg må bare få de godkjent først...


Ønsker dere en koselig søndagskveld.

(skjønner ikke hvorfor det i midten av innlegget kommer opp en fin løkkeskrift...hmmm...den vil jeg jo skrive med hele tiden.. noen som vet?)

 




post signature

27 kommentarer:

Bustenellik sa...

Haha, ja neste gang må vi ta med oss henger! Bilen ble full nok av lopper til slutt :-) Gårsdagen var bare fantastisk! Hm... har du gjort om fonttypen overalt i HTML-utforminga, da?

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, er det ikke typisk å bli syk når man gleder seg til noe. Jeg var veldig sånn da jeg var liten.

Gleder meg til å se om du fant noe mere fint.

Klem Mona C

PS Konkurranse hos meg.

(eddas) sa...

Så bra at d kom deg ivei....
Spennende og se hva d fant...
klemklem

Bodil sa...

Hørtes ut som en perefkt dag, gleder meg til å se bilder av loppene dine.
Jeg var også på loppis, fikk med meg noen scoop...

Klem Bodil

vår lille verden sa...

Så fine ting du har funnet på loppis.Den Snickersen MMMMM så god ut!go klem

Hulda sa...

Så lekre bilder! :) Sjokoladene ble nok veldig gode. :)

Mona Christin sa...

Hei igjen.

For å bruke verktøyet må bildet ligge i et innlegg. Men du kan jo sende bildet på mail. Jeg vurderer det på lik linje med de andre.

MC

Unknown sa...

Så koselig med treff på Ekeberg;)
Kan tenke meg det er mye flott der ja ♥ Så gøy og møte Fru Andresen, leste om det på bloggen hennes;)

Så mye flott du har fått med deg, gleder meg til og se skikkelig;))

Og snickers sjokko, NAM ♥

Kos deg med resten av søndagskvelden;)

Klem Line

VillaVårfrubakken sa...

Gleder meg til å følge med på innredningen av det lille lekehuset, har et i hagen som bare venter på litt stash. Ha en superfin uke...klem fra Mona

Tove `blogg verden sa...

Så mye fint du fant : ) Gleder meg å se flere bilder : )
Godt du ble såpass frisk at du kom deg på tur, men kjipt at du ikke fikk vært med på utfordringen denne gangen : (!
Jeg skulle ikke bli med. Ingenting å stille opp med når man ser alle de flotte bordene. Men så fikk jeg lyst i siste liten : D !
Ønsker deg og dine en fin kveld
klem Tove ♥

Monica sa...

Heihei :) Så flott at du kom deg avgårde :) Ser ut som du fant deg noen skikkelige skatter også :)
Nyt snickersen (den ser kjempegod ut) :) Gleder meg til å få se det lille huset :) Klemklem

Sukkertøy for øyet sa...

Nam med sjokolade..
Veeeldig sjoko sjuk her jeg sitter..
*sukk*

..Tapeten er fra retrovilla.dk
Fantastisk tapet!!!
Koselig at du likte den ;)

Go'klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Misunnelig på Ekebergmarkedet, neste gang vil jeg også være med!!! ;) Har ikke vært der på mange år, men husker sist at jeg fant et fat som matchet et obskurt nøttefat etter min Famor som jeg aldri har sett noe annet sted hverken før eller siden. Man må jo ha med seg varebil dit aller helst, hehe *♥*

Smykkas sa...

Jeg synes jeg ser dere på loppis. Det skal bli koselig å se alt du har klart å få med deg hjem.

Det har vært nydelig vær her også.

Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei:)
So kjekt at du vil følge Fjellro-sa! Du er ♥-leg velkomen!!!
Takk for koseleg kommentar også.

Har kosa meg her inne hos deg no, og likar kjempegodt det eg ser!!!
Herleg blogg du har, som eg gleder meg til å følge vidare...

So kjekt på loppemarknad då:) Som å vere på skattejakt;)Flotte ting du har funne!

Ønsker deg ei fin, ny veke♥
Klem frå Mette.

ELLEMELL sa...

så kejkt å høre at du fikk en fin helg tross sykdom!
spennende å se på loppefunn...sjokoladen så fristende ut, heldigvis tåler jeg ikke peanøtt:)
klem ellemell

ELLEMELL sa...

så kejkt å høre at du fikk en fin helg tross sykdom!
spennende å se på loppefunn...sjokoladen så fristende ut, heldigvis tåler jeg ikke peanøtt:)
klem ellemell

Silje Silje sa...

Så kult du likte Snickersene mine! :-)

Frøken Anker sa...

Ville lige forbi og ønske god bedring. Ikke godt at være syg på denne skønne tid på året. så jeg håber, du snart er ovenpå igen.

Klem

Anonym sa...

Hei.
Lekre funn kan jeg
tenke meg. :))
Gleder meg til å se
dukkehuset.
Ha en fin dag.
Klem Mette.

Hanne Margrete sa...

Så fint at du fikk dratt likevel:) Ser at du har funnet noe fint, så gleder meg til å se mer! Og så heldig du er som skal innrede lekestue, det drømmer jeg om og!
Ha en fin dag, klem fra Hanne:)

De små øyeblikk sa...

Så kjekt å høre at du kom deg på bena til Ekeberg:) *smiler*

Og ikke minst at det var mye fint å kjøpe... LyKke!

Håper du får en fin uke, Klem Kjersti

ELIN sa...

Så flott at du fikk tatt turen, og fant så mange fine ting. Så gøy! Tenker meg lykkeliten er glad for sitt nye lille hus. Her er det omgjøring av lekestuen innvendig som står for tur. Gleder meg like mye som de små he he. Tusen takk for alltid like hyggelige kommentarer inne hos meg. Setter stor pris på det. Ønsker deg en ny fin uke, Lykkelise! Klemmer fra Elin

Lisas hjem og skatter sa...

så koselig at du la igjen en hilsen inne hos meg, slik at jeg fant tilbake til deg :)

kjempekoselig her inne hos deg :) legger meg som følger og putter den inn i bloggrollen min!

så flink du er som lager din egen sjokolade!! :)

Gleder meg til å se dukkestua!

kos deg i kveld :)

klem/lisa

Hasigamas mamma sa...

Så fint at du kom deg på loppis. Fikk kjøpt meg mange fine rammer selv, så jeg er ganske fornøyd med helga også.
Så kjekt med lekehus. Gleder meg til å få se mer!
Klem
Lise

Fru Andersen sa...

Så kos å treffe dere på lørdagen! Håper virkelig det ikke blir lenge til nestegang:-) FIn vekt du har funnet da, men skjønner godt at det var litt trist å ikke få med seg den flotte kommoden også.

Spennende å se hvordan det går med lekehuset! Har planer om ett i hagen her også etterhvert, men vi er liksom litt mer sånn ti-tommeltotter her i gården og har friskt i minne det vi satte opp til eldstejenten da hun var liten...Det tok oss ikke bare EN dag å få det opp for å si det sånn :-P Så vi må finne litt motivasjon!

Håper du har en god tirsdag! Klemmer!

Silje Silje sa...

sv: <333333 Så herlig!