tirsdag 31. mai 2011

Jeg er så rørt...



tusen tusen hjertelig takk..
finner ikke ord... 
jeg er så rørt...
Tenk at dere har stemt på min lille blogg blant alle de flotte landliv bloggene. Jeg kan nesten ikke tro det er sant. Dette var veldig overraskende og utrolig gøy! Nok engang blir jeg minnet på hvor mange skjønne mennesker det finns der ute, og at det er pga dere jeg fortsetter å blogge. Gode ord, positive oppmuntringer og kommentarer som bobler over av begeistring. Blogglandia er virkelig et fantastisk sted å være, med verdens beste innbyggere.

Tusen tusen takk til familie, venner og dere andre som har stemt på meg. Jeg er så ydmyk og glad.

kjærlighet
glede
håp

 

 Ekstra moro er det jo at min besteste bloggvenninne Anette også er nominert. Hun er litt i tvil om hun skal på Glansdagen. Men vi inngikk en avtale om at hvis en av oss ble nominert, så skulle hun bli med meg. Så hvis ikke vi skal dra nå Anette, så vet ikke jeg 










post signature

24 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye ♥ Nå ble jeg glad :) Veldig fortjent!!
Klem Tove

Unknown sa...

Dette er så velfortjent, så glad på dine vegne :) Du har bare en herlig blogg som man blir glad i og bare MÅ følge ;))) Stor klem til deg ;)))) Hilsen Henriette

Unknown sa...

Åååå, Lise, så gøy!!!
Klart du og Anette må dra nå, nå har hun INGEN grunn til ikke og bli med, hihi;))
To VELDIG fortjente wildcards ♥
Heier på dere begge;))

Klem Line

Hannes favoritter sa...

Så gøy!!! Gratulerer så masse, så velfortjent!!! Og ekstra gøy at både du og Anette er nominert! Klart dere må dra!!! Heier på begge to jeg!!!

God klem fra Hanne

Jeanette sa...

Gratulerer så mye,virkelig velfortjent begge to:) Ønsker deg lykke til:)

Klem Jeanette

Unknown sa...

gratulerer! så vakker blogg du har!

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER! Virkelig fortjent...
Kjenner følelsen av rørt, glede og alt det andre! Deilig ;)
Lykke til videre.
Titetr snart innom igjen.
Klem May Helen

De små øyeblikk sa...

Gratulerer, vel fortjent. En herlig blogg, med mange fine inspirerende innlegg :)

Klem Kjersti

Christine sa...

Gratulera kjempe masse!! Men det er velfortjent :) Sidan eg oppdaga bloggen din er eg innom kvar dag. Og eg blir alltid i godt humør av fine bilder og innlegg!
Blogglandia er ein bra plass å vera!!

Mange gode klemma til deg frå meg :)

Regnbuedrops sa...

gratulerer så masse =D
Du har jo en utrolig fin blogg og et vakkert hjem.
Takk for fin kommentar inne hos meg :)
Jo, jeg selger vimpler og jeg kan lage en rosa hvis du ønsker det?
klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer! Det er så velfortjent til dere begge to ♥ I disse glansdagtider ønsker jeg at jeg også var interiørblogger, *snufs* hihi! ;) Men håper dere får en superduperfin dag :) tvi tvi!

Den rosa steltonkanna mi er jeg SÅ fornøyd med...kjøpte den til halv pris, det var et sånt tilbud jeg ikke kunne gå glipp av selv om jeg egentlig ikke hadde råd til å kjøpe den til halvpris heller! ;)
*♥*

sa...

GRATULERER stort med nominasjon! Fantastisk ♥ Du har jo den herligste bloggen.

Og ja, jeg vil veldig gjerne treffe deg på glansdagen ♥

Jeg heier på deg!

Klem Carina

Anne Grete sa...

Åhhhhh, gratulerer så mye vennen!! Hadde tenkt å skrive en melding til deg i går og spør om du skal på glansdagene. Jeg har også veldig lyst, men vet ikke om jeg tør å dra alene... Kanskje jeg skal kaste meg med deg og Anette da?

Tuuusen takk for kommentar, ja er ikke hun søt?? Hun er veldig opptatt av mage nå, spesielt siden mamma har stor mage!

Klem

Kristin sa...

Såååå utrolig moro - spes at både du og Anette er nom da!!!!!! Gratulerer!!!! Stor klem til deg...

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei vennen min ! ♥

Ja, da skal vi på glansdagen da, hihi... Dette blir spennende og skummelt, men godt at du er der og "holder meg i hånden" hehe... :) Tror du er nødt til å ta en tur inn til Oslo før den store dagen altså, kanskje vi kan glane på litt klær sammen ? ;) Klart vi må kle oss landlige og romantiske, hihi...

Syntes dette er helt uvirkelig jeg, kan ikke forstå hvem som har stemt på meg ?! Men veldig gøy og koselig da. ♥

Vi må snakkes og avtale nærmere. :) Jeg er helt fjern her jeg sitter, og er stuptrøtt. Thea hadde ikke lyst til å sove natt til i dag nemlig. Sender deg meld i morgen jeg. ♥

Natti natt snuppa, sove godt ! ♥

Nattaklem ♥

Elene sa...

Heihei.
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Og kjempe fin blogg du også har da. Og gratulerer så mye :)
Klem

Kristin sa...

Helene griser må jo bety Heldiggriser el noe!? iPad'n staver det den vil til tider og jeg legger ikke alltid merke til det-skjerpings-sorry!!!! :-) hihi. Kan bli mye moro av det!!!
Kostholdet er inne i en endringsfase-må bare finne noe som er greit for både meg, hverdagen og barna!!! :-) moro! MMS' er et måltid til svoger'n hver dag-får godkjent/nye tips!! Da blir det faktisk moro :-)

Monica fra Moxas Univers sa...

Gratulerer så mye! Uten tvil er dette en vel fortjent nominasjon!

Krysser alt som krysses kan for både deg og venninnen din :) xxx

Klem fra Monica

Lindas Lille Leilighet sa...

Gratulerer så mye:D Det fortjener du! Og Anette! Dere er så flinke:D

Mona Christin sa...

Hei.

Grattis med nominasjonen. Så moro å bli lagt merke til. Da vet du at du har gjort noe riktig.

Lykke til.

Klem Mona C

VillaVårfrubakken sa...

Grattis til deg....fordi du fortjener det.....klem

salige lavendel sa...

Så spennende! Dere får sikkert en koselig tur =)

Fru Andersen sa...

Gratulerer så utrolig mye, både til deg og Anette!

VEL FORTJENT! Inspirerende jenter med herlige og flotte blogger begge to!

Håper dere går helt til topps :-)

Ha en flotters dag da du!

Villblomsten sa...

Gratulerer :-)
og god tur til Glansdagene :-)