fredag 27. mai 2011

Utekjøkkenet tar så smått form..

Da har sveitserdøra kommet opp på veggen, og jeg syns det ble kjempebra. Nå skal jeg male en hylle, og få hengt den opp over døra. Der blir det plass til bokser med bestikk, krydder, urter...osv.. 
Utslagsvasken skal også opp, så får vi prøve å få til en kran der. 
På Ikea skal jeg kjøpe inn en stor fjøl og noe melanin.
Kokeplatene bare venter på alle den gode maten som skal tilberedes her ute i sommer.




















 Sånn som det er ute nå, blir det ikke noen hyggelige middager ute hvertfall.. det er litt sol, så kommer det regn, så er det grått og blåser, og vi bare venter og venter på sommervarmen.
Men det er kanskje litt tidlig enda å klage, og jeg har troa på en flott sommer med mye utetid.








































 Ikveld har jeg alenekveld, og skal endelig få tatt meg en skikkelig bloggrunde. Har så dårlig samvittighet for at jeg har vært en så dårlig bloggevenn i det siste.. men dere er ikke glemt. Dagene bare flyr så fort, og om kvelden er jeg stuptrøtt...




















 Masse positiv respons på lekehuset fra dere, gir meg nesten litt prestasjonsangst. Noen her venter på norges fineste lekehus, så det spørs om jeg tør å vise fram flere bilder.. Veldig moro hvertfall, dere er så gode og gir meg enda mer lyst til å fortsette.



 Kos dere med fredagskveld alle sammen.

Jeg skal legge meg tilbake i sofaen med pc'en på fanget, rødvin i glasset og Norske talenter på skjermen. Det er ikke så verst å være alene hjemme likevel...













post signature

22 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott dette kommer til å bli! Jeg må følge med, har planer om et lite utekjøkken jeg også, må se hva det blir til. ;) Smart å bruke døra slik. Jeg har en lignende dør som jeg bruker til blomsterbord.

Li/Småtingene sa...

Så orginalt og stilig! Tror det blir veldig fint der ute ;). Så herlig med sinkbaljer til hagen også - ønsker meg noen sånne :-).

Unknown sa...

Så fine bilder jeg liker kreavtive blogger.
Ha en fin helg Marit.

Pia sa...

Nei, da, vi venter ikke på Norges flotteste lekehus - det er helt sikkert bra nok! Så vis det fram:)

Unknown sa...

God kveld Lise-mor;)
Så flott med den døren som benk!
Utrolig hvordan man kommer på slikt, du er fantastisk kreativ;))
Og så deilig det kommer til og bli med kjøkken ute!

Og ja! Jeg venter på et koselig og søtt lekehus, ikke noe overdådige greier, bare Lise-stil ♥ Og dermed blir det nok fiiiint!

Ha en finfin kveld, kos deg med alenekveld og rødvin ♥

Klem Line

victoria (huset i byen) sa...

Så kult dett ble, og det kommer til å bli en fantastisk sommer, varmen kommer nok, for det har jeg bestemt ;) Ha en super kveld, litt deilig å være hjemme alene innemellom også...
klem victoria

Junk De Lux sa...

Dette kommer til å bli helt nydelig og jeg har aldri sett en dør brukt slik!
Elsker helt nye idéer må jeg innrømme;)

Gleder meg virkelig til å se det ferdig!

Stooor klem!

Unknown sa...

Så koselig med sveitserdøren som benk.. Kjempeflott, skjønner du gleder deg til å fullføre denne plassen.. Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

En liten bloggrunde på tampen av fredagskvelden. Så koselig det blir med utekjøkkenhylle av dør!! Genialt.
ha en fin helg! vi tror fremdeles på sommeren?
:-)

Størstepia sa...

Kos deg med hjemmealenekveld:-)
Jeg har alenehelg, så jeg sniker meg til mamma imorra for å få litt hjelp:-)
God helg!
Klem fra størstepia

Tove `blogg verden sa...

Utrulig fint med den døren <3 !!
Kos deg med alene kveld:)
Og ha en flott helg
klem Tove

Lindas Lille Leilighet sa...

Blir nok Norges fineste dukkehus for lillejenta, og det er jo det som teller;) Kjempesmart det du har gjort med døra! Får stadig nye ideer jeg...vanskelig å få sortert dem og bestemt meg for hva som skal gjøres først:P hehe

Ha en fin fredagskveld:)

MissMette sa...

Hei Lise :)
Dette blir kjempeflott ღ så kreativt
og flink du er... Utekjøkken er bare
så koselig :) Ser at du også har
malt terrassen i Shimmergrå - vi har
det også. Vi malte den i 2008 og ble
kjempefornøyde, har ikke angret en
dag på det - og det passet perfekt
til hvitt hus - helt enig med deg ღ Ønsker deg en kjempefin helg, søte
deg, kos deg masse ღ klem fra Mette

mywoolyadventure sa...

Så fint utekjøkkenet ditt blir. Blir spennende å se når det er helt ferdig. Har du penslet døra med noe slik at det tåler regn?

Fortsatt gor helg:)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott det blir! Så flott dør du har fått tak i! :)

God helg!
Klem

Garberg Design sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Garberg Design sa...

Hei,kan veldig godt tenkes at jeg trenger å ansette noen etterhvert:).Det er en kjempefin jobb, men skikkelig tøft å få et firma opp å gå. Men nå skal jeg satse masse tid på blogging og facebook. Jeg må jo vise alle de menneskene der ute alle de fine produktene jeg har som bare finnes i noen få få butikker enda:)

Vil du hjelpe meg med skriften mottas det med kjempe takk. Er ikke så god på disse HTML kodene:)

Utekjøkkenet ditt blir kjempefint!Så originalt med den døra....ser for meg nydelige sommerdager!
Ha en fin helg:)

Bekka sa...

Så stilig! Det var virkelig kreativt tenkt :) Kan tenke meg det blir mange hyggelige stunder der fremover i sommer.
Ønsker deg en god helg :)
Klem fra Bekka

Mitt liv på Storhaug sa...

Så fint det blir! Drøymer om eit utekjøkken eg og! Tenk å stå ute om sommeren og lage mat, sleppe å springe inn og ut...Hærleg!

Ynskjer deg ei fortsatt fin helg=)

Hobbybruket sa...

Var innom bloggen din for første gang i dag. Det var en veldig hyggelig opplevelse med mange fine bilder. Jeg kommer nok innom igjen for å se hvordan det går med utekjøkkenet ditt. :)

ELIN sa...

Synes dere er så flinke til å få fikset ting ute. Så moro med utekjøkken. Satser på at sommeren kommer ved ukesslutt nå som det snart er juni :) Klemmer fra Elin

Musefletta sa...

Dere har det så flott ute!

sv: tradera.se, det er såå mye fint og billig der. Type svensk ebay. Ikke alle som sender til Norge. Men de fleste gjør det om du spørr pent.. lykke til :)
Jeg er ihvertfall blitt avhengi!