søndag 21. august 2011

En bra match!

Vi hadde det så moro i utdrikningslaget igår,
og bruden ble akkurat så sliten som en brud bør bli...
Nå gleder vi oss veldig til bryllupet neste helg. 
Man blir sliten av å ha det gøy, og nå har jeg endelig funnet sofaen.
Her har jeg planer om å bli fram til jeg skal finne senga.


Nå tror dere vel jeg er helt smårar...
og det tror jeg jammen selv at jeg er også..
Sitter her å koser meg med te i den fineste GG koppen min,
og hva er det jeg ser... jo, at neglelakken jeg fikk på festen igår matcher koppen perfekt!



Ikke nok med det, den matcher jo puta jeg ligger på helt perfekt også... en skikkelig interiør neglelakk med andre ord...



Se her, den matcher favorittpleddet mitt også.
Og det fikk meg til å tenke på at noen har spurt før hvor jeg har kjøpt det. Det ble med hjem fra DK ifjor sommer, sammen med et par vattpledd til. Bare 50 kr pr stykk, så det var et skikkelig kupp!



Nå er det en skikkelig bloggrunde som står for tur.
Beklager at jeg har vært veldig dårlig på kommentarer i det siste,
men sånn blir det i ferien desverre... nå er det bare en dag igjen av ferien, så er det tilbake på jobb. Da blir det nok mere liv her inne også. Trenger litt høstinspirasjon kjenner jeg.


Kos dere med siste den av den helga her.















19 kommentarer:

Hulda sa...

Her var det virkelig match, på flere enn en måte. ;) Lekker kopp, pute og neglelakk. :)

Monica sa...

Hehe, flott match :) Øye for detaljer, er jo viktig det :)
Kos eg siste rest med ferie, her er hverdagen tilbake i morgen... urk..
Klem fra Monica

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Jeee, bra match:)
Flotte farger:)

Hasigamas mamma sa...

He he, matcher resten av deg også, tro?? ;)
Artig med utdrikningslag, evigheter siden jeg var i et -altfor få som gifter seg altså....
Nyt siste feriedagen din da, Lisemor! Jeg har omtrent ikke hatt ferie i år (føles det som), bare vært hjemme og på hytta -og det har vært mer arbeidsleir... ha ha..
Ha en deilig kveld på sofaen!
Klem
Lise

Prinsesse Elin sa...

he he du er vittig. Du passer inn som fot i hose eller hva det nå heter. Du har rett. Å ha det gøy er slitsomt. Denne helgen har jeg hatt det veldig gøy og er helt skunk i dag. Ja ja men vi har nå hatt det gøy da. Søndagen er ofte slik her i huset. Veldig horisontalt:) Det kappes om hvem som skal ligge hvor og helt nærmest tv. Ha en fin kveld skjønne du:) Klem fra Elin:)

Sissel sa...

Kjempefin farge på neglene!

Og de teppene var jo supersøte, og for en pris! Tror jeg hadde fullt opp en stor koffert med sånne hadde jeg vært der..

Ha en fin kveld!!

Silje Kristin sa...

Kan tenke meg det var gøy i utdrikningslag ja :)

Fin match der :D Supert når man finner noe til en billig penge !

Ha en super søndagskveld :)

klem fra Silje

VillaVårfrubakken sa...

Hei på deg, håper du har hatt en herlig sommer.....matchen var jammen perfekt. God uke og god klem til deg

Mona Christin sa...

Er det ikke herlig når ting matcher? Du er jo så gjennomført som det kan gå ann.

Fine bilder i forrige innlegg. Flotte gamle vinduer. Det var så sjarmerende med den veggen i bakgrunnen hvor du hadde en F og et gammelt båtkart. Det likte jeg veldig godt.

Lykke til på bloggreisen.

Klem Mona C

Hanne Margrete sa...

Super neglelakk i min interiørfvorittfarge! I hvertfall nå på sommeren;) Nydelig det vattteppet,så virkelig et kupp ja! Så bra at festen var vellykket:)

Lykke til med starten på hverdagen:)
Klem fra Hanne!

Unknown sa...

Så bra med sliten brud!
Da har dere gjort det dere skal, hihi;))

Lekker farge på neglelakken din, og for et lykketreff at det matcher interiøret, hihi ♥

Klabert du kan lage vimpler av voksduk! Da klipper du de bare til og limer de rundt en tråd, lett som en plett, og trenger ikke noe sying;))

Ha en fin, ny uke søte du ♥
Her sender vi minstesnupp på leierskole i morgen - en uke uten mobil eller kontakt - wææææææ!

Klem Line

KROnPRINSESSENE sa...

Herlig match ;)
Vi skal også i bryllup neste helg.
Gleder meg... det er noe romantisk og flott å delta i bryllup.
Fin uke til deg!
Klem May Helen

Unknown sa...

Bra match, elsker neglelak.

herlige bilder=))

vår lille verden sa...

Hei:)ja det var matchen sin det!Så bra at det ble et fint utrikkningslag:))klem kathrin

Bente sa...

Så morsomt. Her kjøres det stil altså.

Ha ei fin uke

Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Nyyydeleg blåfarge ♥ Min absolutte favoritt;)Det er so skjønt det mønsteret frå Green Gate! Putene og pleddet var også lekkert...
Og neglelakken da!!!! Kjempestilig;)Storejenta her har same fargen, so spørs om ho mor må få låne litt?!Slik at eg også matcher interiøret her ☺ hehe

Ønsker deg ei fin ny veke Lise♥
Klem frå Mette.

Lindas Lille Leilighet sa...

haha! Interiør neglelakk ;D

Unknown sa...

Hehe jihuuu bra match. Lekker blå farge. Viktig å kjøre stil ;-)
Ha en fin mandag!!

Klem Ellen

Anonym sa...

Skjønne farger,elsker turkis,jeg maler faktisk vaskerommet i lys turkis akkurat nå. Herlig teppe.
Ha en flott uke Lisemor.
Klem.