mandag 22. august 2011

Shabby apple

Har funnet den mest fantastiske kjolesiden jeg noen gang har sett...
og jeg har tittet på mange kjolesider.
Denne siden har alt, fine vintage inspirerte kjoler og masse annet.
Veldig bra priser og god service. Det eneste er at jeg ca har lyst på 40 av kjolene der inne, og da kan det jo bli dyrt... 
Men som en start har jeg bestilt meg en, og er veldig spent på om den passer og er like fin i virkeligheten...


















 






















 De har mange mange spennende kolleksjoner, og dere går glipp av noe om dere ikke tar en titt, for her er det noe for enhver smak. Fint hvor deg som ikke vil komme på fest i samme kjole som alle andre...
(jeg blir ikke sponset....)
Klikk HER for å komme inn på siden.













11 kommentarer:

Anne Grete sa...

Så lekre kjoler da vennen!! Jeg har litt kjoledilla for tiden jeg også, eller jeg har lyst til å utvide kjolekolleksjonen... Men bør vel vente litt til, så svangerskapskiloene slipper litt mer.. hihi.

Klem

Størstepia sa...

Oj, ja der var det mye fint!!
Typisk at nest var i bryllup for to uker siden da liksom...
Men, det kommer vel en annen anledning, vi jenter er heldige sånn!!
Ha en flott mandagskveld!
Klem

Hasigamas mamma sa...

Hadde jeg bare hatt midje, da skulle jeg kjøpt meg en ny kjole.... Såå fine!
Klem
Lise

Hege sa...

Wow...så fine kjoler-Gleder meg til å se hvilken du har bestilt.

Har startet Give Away på bloggen min i dag,der synes jeg du skal melde deg på ;o)

Klem Hege

ELLEMELL sa...

Så fine kjoler!
er det en av dem du har valgt deg ut!?
Synes du bør ta en photoshoot emd deg på catwalken når kjolen kommer:)

her er formen pittelitt bedre. Har vært på jobb og trening go alt idag, men sliten, og lei selvfølgelig:)

klem ellemell

Unknown sa...

Lekre kjoler for lekre kjoledamer;)
Jeg er IKKE en av de nei, tror ikke jeg har hatt på meg kjole før jeg, ikke siden danseskolen i 4-klasse i allefall, hihi;))

Ha en finfin tirsdag, søte;)

Klem Line

Yvonne sa...

å det der er virkelig noe for meg :D likte utrolig gode de kjolene du har på siden her men må si jeg likte best den med hvit overdel og med det hvite og mørke blå(?) sjørtet :) skal se på linken din:)

Bluggi buggi blogg sa...

Ja der var det mye lekkert. Takk for tipset :)
Klem,
Trude :)

vår lille verden sa...

Dette må jeg sjekke ut.Skal i bryllup i okt.kanskje jeg finner noe:O)Nyt dagen og takk for tipset!klem kathrin

Mie fra Mies Mirakler sa...

Nydelige kjoler, skulle ønske jeg var litt flinkere til å gå i skjørt og kjoler, brukte det hele tiden før jeg fikk barn, men nå er det liksom mest praktisk med bukser. *♥*

Kathrine sa...

Ååå så mange fine kjoler...nå ble jeg helt hekta, og tror sannelig jeg må bestille kjole herfra... *SIKLE* Jeg elsker kjoler, og hverdagskjoler spesielt...det er jo så behagelig å gå i, og så ser det jo så flott ut!

Håper du legger ut bilde når kjolen kommer, legger meg til som følger så jeg får se... ;-)

Hilsen Kathrine i Tryllehuset