onsdag 31. august 2011

Roser og krydder...

Jeg fortsetter med serien min;
"alle mulige rare ting man kan putte blomster oppi"
og her i blogglandia kan man stadig se alternative ting 
som både potteplanter og avskårne blomster får plass i. 
Jeg liker å variere litt og liker godt blomsterinspirasjon.

Da jeg var på Ekeberg med bloggjentene i våres, fant jeg dette fine
kryddersettet. Det er flere krukker i settet, men i og med at vi har så lite kjøkken, har jeg ikke plass til det på benken nå.
Men nå tok jeg fram noen av krukkene for å ha roser i.
Syns det ble veldig dekorativt og fint.



Nå fikk krukkene stått framme litt,
der er jo egentlig altfor fine til å støve bort i boden..


Jeg har vært så trøtt etter jobb om dagen nå,
og energien er på bånn... 
blir til at man sovner på sofaen etter at lykkeliten er i seng..
Men ikveld skal jeg holde meg våken og titte innom dere.
Er så glad for all glede dere legger igjen her hos meg,
det betyr mye.





 Ønsker dere en flott kveld,
og gode dager resten av uka.
Ta vare på de du er glad i,
livet er så skjørt.
Nær familie er rammet av alvorlig sykdom,
og det preger dagene nå...
Derfor litt stille her til tider..
















15 kommentarer:

Gitte sa...

Nydelige roser:)
Varme tanker til deg.
Klem Gitte

Anonym sa...

Var ikke dumt det der nei :) jeg har jo noen krydderkrukker, og av og til er de tomme, da skal jeg jammen ha noen blomster i de. Godt tips :)

Christine sa...

So kjempe fine krukker du hadde fått, og ja!! Desse er jo aaallttffoooorr fine til å stå i boden!! Dei var kjempe flotte til blomster :) Du er so flink og kreativ :)

Ha ein finfin kveld, vennen!

Klemma frå Christine

Bodil sa...

Jeg tror blomster kan puttes oppi d meste jeg...gøy å kunne bruke d som ellers står i skapet...het synes d vær supersøtt!!
Takk for Københavntips, gleder m til shopping og skravling...

Varme klemmer i en vond tid...
Klem Bodil

Ninas Interiør sa...

Så fint med rosene i kryddersettet!

Utrolig hva man kan bruke ting til!

Ønsker deg en fortsatt fin uke!:)

Klem Nina

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefin å bruke til krukker ja. Så får de som du sier, stå litt fremme også:D Trist å høre om familien..Håper alt ordner seg. Varme tanker til deg♥♥

Klemmer

ELLEMELL sa...

fine blomster i artige potteskjulere...:)

fine tanker til fine lise!
klem ellemell

Anonym sa...

Så lekkert og smart.:)
Goklem.

Moccashusblogg sa...

Nydelige roser=) Klem fra monica

Mona Christin sa...

Hei.

Det er godt å ta det litt piano innimellom også.

Leit å høre om sykdom i familien. Klart det preger en...

Klem Mona C

Bluggi buggi blogg sa...

Det ble nydelig med de flotte rosene oppi kryddersettet. Ja det er bare fantasien som stopper en :)
Sender varme tanker til dere.
Klem,
Trude :)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Kjempekreative og flotte bilder.
Hørtes vondt ut med sykdom i familien.
Varme tanker til deg og dine.
God klem fra meg.

Unknown sa...

Så fine de var, godt å kunne bruk det til annet og slik det kommer fram og ikke bare står i skap:))

Er godt å kunne sovne på sofaen etter de små er lagt.

Ha en fin kveld søte deg..

Klem

Smykkas sa...

Dette var en kreativ løsning. Fantastiske roser.

Klem

Silje Kristin sa...

Det ble jo søtt :)
Sender deg noen varme klemmer og tanker ikveld!
klem og god helg!