onsdag 10. august 2011

Trenger litt lampehjelp

Jeg fant for en stund siden endelig noen lamper som jeg tror vil
passe inn på det kommende, nye badet. De skal henge på hver sin
side av speilet over vasken og jeg tror de blir helt riktige der..
Men nå er jeg altså på jakt etter en taklampe/kuppel i samme stil.
Har funnet flere ting, som knagger og såpekopp i samme grå, litt gamle patina. Og håper på en taklampe også som er temmelig lik..




Lampene er fra Miljøgården, men jeg vet ikke om det finns like
i taklampe... Kom gjerne med med tips om dere har sett noe
som kan passe?


Vi kom hjem ikveld etter en utrolig fin tur for store og små,
og nå er vi stupslitne alle sammen...
Men i morgen skal jeg ta meg en etterlengtet runde hos dere
alle. Det har jeg savnet skikkelig.










14 kommentarer:

Anne Grete sa...

Så fin lampe ♡

Håper alt er bra med dere, her nyter vi tobarnstilværelsen til det fulle :)

Klem

Silje Anette sa...

Fine lamper:-) Herlig når man kan tenke gjennom alt til siste detalj! :-D

Kanskje denne passer?
http://www.ellos.no/dv/20-Hjem-Belysning-Taklamper/_/N-fmuZ1z141xe?Nr=270919

Silje

Bodil sa...

Kjempefine lamper,Lise. Må du ha kuppel?
Så nettopp en grå antikk enkel lysekrone fra Chic antique(sjekk ut den danske nettbutikken på gavedrysset t frøken H) Den var bare nydelig og billig!
Er selv på planlegging av bad, fliser, innredning og lamper.
Klem Bodil

Unknown sa...

Kjempefine lamper, kommer til å bli fin på veggen... Lykke til med å finne en til taket vennen:))) God klem fra Henriette

Bustenellik sa...

Så flott den var! Gleder meg til badet deres er ferdig og vi får se ;-)

Håper dere hadde det fint på ferietur! Nyt ferien videre :-)

Klem

Mona Christin sa...

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der, men håper du finner det du leter etter.

Nå er jeg spent på hvordan det går med badet og om doen deres er byttet. Jeg fikk jo aldri sett denne mye omtalte doen. Hihi...

Klem Mona C

InteriørGleder AS sa...

Kan ikke hjelpe dessverre! Husk å overholde lover og regler ved belysning på bad at produktene dine har riktig IP-grad!!!

Mange klemmer fra Lena

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Kan desverre ikke hjelpe med taklampe, men herlighet så nydelige de lampettene var, utrolig fine :))

Har vært på tur i en dyrepark i dag vi, så her er hele gjengen utslitte også :)

Ønsker deg en fin morgendag
Klem Mette :))

idyll sa...

Nydelige lamper! Har desverre ingen tips.. Lykke til på jakten! Klem fra Idyll

♥ Netta ♥ sa...

For noen lekre lamper, de kommer til å bli kjempefine på badet. Sikkert ikke lett å finne taklampe i samme stil, men jeg skal holde øynene oppe og tipse om jeg ser en ;-) Gleder meg til å se det ferdige badet :-)

Ønsker deg en fin kveld!

Klem
Netta

Hasigamas mamma sa...

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men lampene var kjempefine! Håper du finner en taklampe som passer, Lise!
Klem
Lise

ELIN sa...

Lampene så kjempe flotte ut. Lykke til i jakten på matchende taklampe, og velkommen hjem igjen, Lykkelise! Klemmer fra Elin

Martilie sa...

Lekre lekre lamper! Lykke til med letingen :)

Og TUSEN TAKK for gevinst, det var bare sååå koselig!

OG jammen er jeg ikke på nett igjen. Ny PC installert ikveld :)

Stor klem og riktig GOD HELG til deg fra Tove

Kristin sa...

Velkommen hjem :-)

Super fine lamper... Har ikke anelse om hvor du kan finne kuppel i samme type?! Hihi*

Jeg hørte på noen lamper i vanlig interiør butikk, ss de var tiltenkt bad og da sa hun at man må ha godkjente baderomslamper. I fht fukt etc... Jeg tenkte sææææærlig at jeg skal finne noe fint i badreomslampeverden!!!! men er kanskje lurt å sjekke opp om det har noe å si i fht forsikring etc?! :-)

Klem klem