fredag 1. april 2011

Boklansering

Den som ikke har fått med seg at jeg var på boklansering igår, rekk opp hånda!
Og da ble det selvfølgelig knipset en hel del, og her kommer et lite bilderas som jeg vet flere venter på. Var jo mange som ikke hadde mulighet til å ta turen, og da er det jo hyggelig å se litt bilder fra festen.

Det eneste som var skuffende var at boka ikke var ferdig i trykken enda, så det kan nok ta enda et par uker før vi får den.
Men det var veldig kos å treffe bloggere en har skrevet en stund med, og de var jo like nydelige i virkeligheten.


 ZanZ var jo en helt fantastisk butikk, helt etter min smak. Det ble mange titte/siklerunder der...bare synd at lommeboka var tom! Det ble servert champagne, jordbær og snacks og skravla gikk høylydt i en butikk full av damer.



















 Franciska til venstre her har gjort en kjempejobb med denne boka. Hun hadde med noen prøve eksemplarer, og den var virkelig enda flottere enn forventet. Så utrolig mye fin sommerinspirasjon, og så mange vakre hager rundt om...



Hele Maileg familien bodde her til og med.



















 

              

















  Ser du noen kjente her eller kanskje deg selv, så skrik ut. Litt dumt at vi med blogger ikke fikk navnskilt syns jeg, da hadde det vært mye lettere å vite hvem de andre var. Det er jo ikke alle som har bilde på bloggen.

 

















Masse masse fint i grått og
lilla, favorittfargene mine. Så har du ikke vært innom ZanZ enda, er den absolutt verdt et besøk.


 Så da er det bare å glede seg til å få boka hjem da. Etter å ha sett den igår gleder jeg meg bare enda mer. Håper den kommer til påske, så jeg kan ta den med på hytta.


Tusen takk for en fin kveld alle dere herlige damene!
Nyt helga videre.
Ikveld skal jeg ut med jentene, det blir kjempegøy,
og i morgen er det kamp igjen.
FFK











post signature

16 kommentarer:

w sa...

Så flotte bilder:) Så veldig moro ut og være der:)

Ønsker deg en super fredag:)

W

Fossestua sa...

Takk for du deler bildene med oss :)
Skulle så gjerne ha vært der, men hadde ikke råd til å reise desverre. Synd dere ikke fikk boken på lanseringsfesten.
Ønsker deg og dine en strålende helg i alle fall :)
Klem fra Lise

Mie fra Mies Mirakler sa...

Ser ut som en skikkelig fin kveld dere hadde, så masse lekkert i den butikken da! Skulle gjerne vært der. :) *♥*

Henriettes hus sa...

Åhhh guu for en HERLIG butikk. Skulle likt å vært der ja <3

Fine bilder du har tatt, så den NYDELIGE grålige puten med stjerne på, den kunne jeg jaggu tenkt meg ;)

Håper du får en fin fin helg og at vårværet er med oss framover.

Klem Henriette

Tove `blogg verden sa...

Så heldig du var som fikk vært med der : ) Ser kjempekoselig ut : )))
Gleder meg til å se mer av boken !!
Ønsker deg en fin helg
klem Tove

Camillas Romantiske hjem sa...

Dette så jo bare knall ut, masse lekkert interiør og sikkert mange koselige damer:) Premien din er sendt, håper du blir fornøyd! God helg til deg og dine:) Klem

Hilde♥ sa...

Hei.
Jeg var der i går. Var veldig koselig..
Synd ikke boka var ferdig.
Ha en fin fredag og kos deg med jentene.
Klem Hilde

HusmorDronninga sa...

Kjekke bilder Lise!
ZanZ er virkelig en av krembutikkene i området, synes jeg i alle fall.. Det er jaggu meg en fordel å ha fylt opp portemanien før en tar turen jaffal ;)

Kos deg med jentene i kveld!
Kjersti

Behindabluedoor sa...

Takk for titten, morro og se bilder fra lanseringen:)
Ønsker deg en kjempefin helg.
Klemmer:)

Annveig - Det lille Rom sa...

det så superkoselig ut..skulle jo gjerne vært der..men hadde ikke mulighet desverre..flotte bilder;)
klemmer

Gry sa...

Hei Lise og takk for i går! Det var virkelig kjempehyggelig å treffe deg og du var akkurat like blid, vakker og koselig som jeg trodde!! Svigerinnen din var også en koselig dame ;) Tiden gikk fort og det var mye folk, så ikke så lett å snakke sammen, men uansett flott å få et ansikt bak bloggen. Kanskje anledningen byr seg igjen?

Flotte bilder du har tatt! ;) Håper du koser deg på jentekveld og lykke til med kamp ;)

Klemmer fra Gry

Mona Christin sa...

Hei.

For et lekkert sted. Mener jeg har hørt om den butikken før.

Håper du får en koselig kveld. Gleder meg til i morgen. Heia heia. Skal du dit?

Klem Mona C

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Å, det såg moro ut!!:) Gleder meg til boka!:)
Klem:)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg hadde også lyst på lanseringen :), men bor for langt unna. Så koselig ut, og akkurat som du så syntes jeg det ville vært spennende å møte de forskjellige bloggene som jeg leser daglig :) Og se i boken selvfølgelig!

Men klart du må være med på Gavedrysset! Vet aldri om man kan være heldig 2 ganger ;) Og det er mange vinnersjanser her!
Fant du noe fint hos Emily Rose da forresten?
Klem Anita

Junk De Lux sa...

Hmmm...jeg var der men kom sent;) Kjente ikke deg igjen dessverre men håper å hilse på en annen gang.
Enig med deg men skiltene...hadde gjort det hele myyye enklere!

Stooor klem!

Smykkas sa...

Det er ingen tvil om at dette må ha vært utrolig koselig.

Klem