tirsdag 7. februar 2012

En fin dag i bustehjemmet

Vi er et femkløver med bloggjenter som har fått god kontakt
og møtes med ujevne mellomrom. Noen ganger på loppis, noen ganger på restaurant og denne gangen på babybesøk til fine Bustenellik som bor i bustehjemmet sammen med bustemannen, busteliten og div. firbeinte.





















 Det var kjempekoselig hjemme hos Bustenellik og co,
og jeg likte kjøkkenet spesiellt godt. Minnet meg om et bestemorkjøkken, hvor man bare har såå lyst til å sette seg ned ved bordet og skravle litt over en kaffekopp.
På bordet står det nystekt innbakt horn, som vi fikk servert.
Det er deilig å være gjest :)


Skjønn tallerkenhylle med nydelig pynt.

















Busteliten var en nydelig liten gutt, selvom han syns damene var litt skumle i starten... men smilet kom fort da han så gaven vi hadde med til han. Alle smiler vel når de ser en Maileg kanin.


Vi klarte også å legge inn en liten shoppingrunde, både på Brynem interiørbutikk og i bruktbutikken jeg skrev om for litt siden.
Det ble et eggeskap på meg, som jeg skal få vist dere snart,
og et stort blått serveringsbrett dere kan skimte på bildet under.
Samt en stor hvit heklet duk.






















 Vi hadde en super formiddag sammen, disse bloggdamene er så koselige å være sammen med. Og igår ble jeg bedt til Bustehjemmet i mars,
og jeg gleder meg allerede.


Nyt den fine tv kvelden alle sammen!















12 kommentarer:

Tove sa...

Hørtes utrolig koselig ut. Så gøy å kunne treffe andre blogg damer.
Klem Tove

Kristin sa...

Hørtes veldig koselig ut:) Være sammen med hyggelige damer, som liker det samme! Bloggingen kan jammen føre til mye positivt! Fin dag til deg:)

Maria Isabel sa...

Høres ut som dere hadde en super dag sammen :) Mange flotte bilder, så hun har sikkert et flott hjem :O)
Morro at bloggen kan skape kontakt mellom mennesker ikke bare på nett, men i reallife også :)

Ønsker dere en god natt :)

Klem :O)

ELLEMELL sa...

Så kjekt og være sammen med de man treffer "daglig" i blogglandia:)

eggeskap hørtes spennende ut!
klem ellemell

vår lille verden sa...

hei Lise..Så hyggelig at dere treffes og har samme type interesser..
Fine bilder fra hjemmet til din bloggevenn:)
Fin onsdag til deg:)
klem

Bondekjerringa sa...

Så koselig med slike treff :)
Ååååh, gjett om jeg kunne tenkt meg den dukken som sitter på det ene bildet. Såvidt jeg husker så hadde min mor en slik når hun var liten, og jeg fikk lovt å låne den en sjelden gang når jeg var liten. Fine barndomsminner :)
Ha en nydelig dag!

Liza sa...

Så kos:) og det så riktig så hyggelig ut.
Klem
Liza

Den Grønne Baljen sa...

Høres kjempe koselig... Hyggelig å møte likesinnede...

ha en fin kveld 0))

Kerstin

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

så koselig...
klem

Noatunfrua sa...

Koselig innlegg! Koselige bilder! Gleder meg til å besøke fineste "bustenellik" i mars! :D

Og du - jeg tar hintet.. Jeg har allerede tenkt på å invitere til bloggtreff hos meg i Noatunet, men det dukker jo stadig opp andre bloggtreff... Så da får man bare "vente på tur" :P Hihi!

Klem til deg ♥

ELIN sa...

Så kos å treffe bloggjenter i nærheten, og flotters når man kan kombinerer det med litt shopping :) Ha en fin kveld, Lise. Klemmer fra Elin

Monica fra Moxas Univers sa...

Jeg er også invitert i mars og gleder meg kjempe masse til å treffe dere..mulig jeg kanskje treffer på Bustefrøkna allerede i vinterferien om jeg får tid til en tur bort på Brynem jeg også ;)

Misunnelig som bare det på ferie nå.. Vi planlegger allerede en ny bilferie i Europa med ungene.. Denne gangen går turen til Frankrike og Spania :)

Ha en flott reise :)

Klem Monica