søndag 19. februar 2012

Fastelaven og dåp ♥

Nå er vi tilbake fra en deilig, avslappende uke i Spania
på et nydelig all inclusive hotell. Masse deilig mat og drikke,
og jeg har ikke turt å hoppe på vekta enda... men all luksusen veide opp for litt skiftende vær og kaldt badevann. Ferie er deilig uansett og vi har fått ladet opp batteriene. Det var ekstra godt å komme hjem til litt vårvær ute og idag har det jo bare vært helt nydelig. Vi har kosa oss i dåp idag, så det blir noen bilder derfra.
Så kommer det nok noen feriebilder senere...

































 Ingen fastelaven uten fastelavensboller. Og det er ekstra koselig å bake nå som lykkeliten er med på laget. Litt råsa pynt passer godt til ei lita dåpsjente.


 Den flinke mamma'n hadde pyntet så nydelig og lagd de mest fantastiske cake pops. Mmmmm såå gode... mye bedre enn cup cakes. Vi fikk også kjempegod tapas.





















Gleder meg til å ta runden innom dere snart
og se hva dere har funnet på denne uka jeg har vært borte.

Nå er det Andhøy på reprise her :)
Ha en flott kveld. 









16 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Så herlig med ferie da Lise!:) har sååå lyst til å stikke til varmere strøk jeg også<3

Herlig dåpspynt:) Bollene så kjempegode ut:D

Ha en fin kveld;*

KlemKlem

Pia sa...

Åh, for noen flotte boller! Og cakepops!

Mona Christin sa...

Hei.

Deilig med ferie uansett. Håper dere har hatt en fin uke.

Lurer litt på de cakepops'ene. Er det en oppskrift du kunne fått tak i og lagt ut på bloggen? Jeg er nysgjerrig på alt som er "nytt".

Gleder meg til feriebilder.

Klem Mona C

Heimlaga ting sa...

Så fint og rosa..... <3
Deilig med ferie ja, her i Trøndelag har det snødd masse i hele dag....
Ha en flott kveld :-)
Klem Nina

Lene sa...

For noen fine fastelavensboller. De var virkelig delikate. Er kremen også rosa? Flott!

Jeg har også lagt ut fastelavensboller i forskjellige varianter i dag, nam nam..

Gratulerer med fin dåp :)

Unknown sa...

Velkommen hjem =) Fint dåpsbord med masse god mat =)

Klem

Størstepia sa...

Så deilig med litt luksus på ferie da Lise!! Kjedelig med litt overskyet og kaldt badevann, men bare å komme seg bort litt er jo deilig!;)
Gleder meg til å se bilder!!
Jeg har stort sett ligget PAL i en uke, med svimmelhet og utmattelse... Er det mulig.. Nå satser jeg på bedring før vi drar på ferie på onsdag.. (den beste dagen, tihi, 22. Februar;)

Koselige bilder fra dåpen! Cakepops ser jo bare herlig ut, tror jeg må prøve meg på det en gang!!
God søndagskveld til deg snuppa!
Klem fra Kjersti

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Velkommen heim frå Spania:)Høyrest herleg ut!

Gratulerer so mykje med dåpsbarnet♥
Kjempefine bilder frå fint dekorert bord:)

Fortsatt god kveld Lise ☺
Klem Mette.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlig med ferie da..
Mye godt på dåpsbordet. Gratulerer med dagen

Ha en fin uke
klem

Linecas have sa...

Det var noen helt fantastiske romantiske boller. Så lekre. Jeg har vært på reise i dag så det ble ingen boller på oss i dag men det kommer alltids en dag i morgen eller i over i morgen eller eller...hihii:) Nydelig dåpspynt også:)

Myke minutter sa...

Ser herlig ut! Her ble det dessverre ingen boller på fastelavn i dag, men med bursdagsfeiringene vi har hatt i det siste ble det vel mer enn full dose sukker på oss uansett ;) Ha en super ukestart! Klemmer

ELLEMELL sa...

Velkommen tilbake fra ferien!
god mat og og komme seg bort litt er fantastisk!

håper du får en bra ukestart imorgen!
klem ellemell

fryd&forandring sa...

Godt å komme seg litt bort av og til, spesielt på vinterstid! Vi var 1 uke i Egypt i januar -nytelse fra start til slutt!
Sååå fint du har gjort det til dåpen da!! Cakepopsene var nydelige -jammen godt de er foreviget!

Klem

Marianne på landet sa...

Fine bilder fra dåpen!
Litt tid i varmere strøk på disse tider er jo ikke å forakte!
Her slår regnet mot vinduet mens vinden knaker i veggene og suser i pipen.
Ha en flott ny uke :)

♥ Netta ♥ sa...

Så herlig med ferie Lise. Synd at dere ikke fikk så bra vær, men ferie er deilig uansett. Jeg gleder meg masse til å se bilder :-)

Den tapasen så helt fantastisk ut, nå ble jeg jammen sulten! Og de cake popsene så jo bare nyyyydelige ut. Jeg skjønner at damen i huset kan kokkelere.

Ha en fin uke Lise!

Klem
Netta

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så bra at dere koste dere på ferie, vennen! :)

Fastelavensbollene så nydelige ut! Nammm
Herlig altsammen!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!