søndag 5. februar 2012

Matpakkeservice

Før i tida,
før bæsjebleier, våkenetter, vannkopper og uendelig mye klesvask,
da smurte jeg matpakke til min kjære. Jeg smurte ikke heller faktisk,
jeg lagde fluffy omeletter, bakte fylte horn og stekte ekstra kjøttkaker, som han kunne ha med seg på jobb.
Min kjære var veldig fornøyd og fikk lange blikk på jobben, etterfulgt av; "ja ja, bare vent. Så snart dere får barn er det slutt på det der. Da sitter du der med svette brødskiver som oss andre."
Og jeg må vel innrømme at de hadde rett....
Men da jeg var på Kremmerhuset her om dagen,
og så disse kjempesøte matpakkeposene bestemte jeg meg for at min lunsjkarriere er igang igjen. Om det er pga at jeg syns lykkemannen fortjener å få med seg god mat eller om det bare var en unnskyldning for å kjøpe de fine posene, det får være uskrevet...



















  Vi er hvertfall begge fornøyd,
han over maten og jeg over posene....
Små gleder....




Ikveld er jeg alene hjemme og skal få tatt meg en etterlengtet
bloggrunde. Det er altfor lenge siden.

En flott start på uka ønskes dere alle! 










27 kommentarer:

Ann-Kristin sa...

hihihi -smart! Og den maten så jo kjempefristandes ut!!
klem til deg!

Martilie sa...

Genialt!! Veien til en manns hjerte... :)

Kjempesøte poser og matpakken så skikkelig god ut.. Skulle gjerne hatt en matpakkesmører jeg også :)

Nyt søndagskvelden og den nye uka!

Stor klem fra Tove

victoria (huset i byen) sa...

Så morsomt... Var det samme her, flink til å lage flotte matpakker helt til vi fikk barn, nå smører han sin og frøken sin matpakke ;)

stallnilsen sa...

Så deilige matpakken så ut, flott at begge toer fornøyde;)

Ha en fin søndags kveld, hilsen Lisbeth ;O)

Unknown sa...

Ohhhooo, så heldig han er da:)
Kanskje jeg skal kjøpe slike og legge på kjøkkenbenken, så kanskje jeg får med meg slike og, hehe:)

Nei, de må nok lages selv gitt, men hadde vært kos og sende med ungene slike da:)
Kule var de ♥

Ha en fin kveld:)

Bustenellik sa...

Jeg fikk i grunnen lyst til å ta opp den karrieren jeg også, nå :-) Kuuuuule poser!

Kristoffa sa...

Jeg vil på Kremmerhuset, jeg vil på Kremmerhuset. Tra-la-la-la-la. Jeg smører matpakker og alle blir så gla' :)))

Ja, slike poser fikk jeg skikkelig lyst på! Så mye koseligere å putte matpakka til barna i en slik pose da gitt ;)Dette inspirerer til å gjøre litt ekstra ut av matpakken også. Det skal ikke så mye til å gjøre den litt mer spennende.

Takk for at du delte dette tipset med oss og ha en fin søndagskveld!

ELLEMELL sa...

det var jo kjempesmart:)
kule var de også!

ønsker meg en matpakkelager jeg også! eller helst en jeg kan lage matpakke til:P

klem ellemell

vår lille verden sa...

Hei Lise:)
Kjempefine matpakkeposer..Nå fikk jeg også lyst til og lage matpakke til samboeren..
nyt kvelden..
klem

Fruehuset sa...

Fine!
Disse trur eg nok at eg også må sjå etter:)

God søndagskveld til deg:)

Monica fra Moxas Univers sa...

Ja, var ikke de posene søte? Håper de kommer i andre varianter også.. hadde vært moro å gi bort f.eks hjemmelagde boller, muffins osv i slike fine papirposer :)

Størstepia sa...

Så flink du er da snuppa!!
Og de posene der er jo bare helt herlige!:-)
Det er ikke den ting jeg ikke liker fra Kremmerhuset om dagen altså!!:-)
Likte godt innlegget ditt under her også, den serien er jo bare vakker!
Tror jeg liker grått/hvitt og rosa like godt!:-)
Så feil du tok om at jeg ikke likte rosa ja, hehe...
Også ER jeg jo mattelærer da, så jeg MÅ jo være veeeeeldig god på hoderegning!:-) (hehe, NOT:-)

Håper du har hatt en super helg vennen! Skulle du snart ut på tur?? Føler at jeg ikke henger med nå som vi ikke er på mailkjøret lenger:-)!!

Størst klem fra Kjersti

Huset på landet sa...

Herlig! Kan tenke meg at mannen din blir lykkelig nå... :-))

Jeg smører matpakke til min mann hver eneste dag, og det er en glede så lenge jeg vet han setter sååå stor pris på de...
klem fra Line

Anonym sa...

Kjempe fin blogg! La meg til som følger jeg :)

Jeg var på Kremmerhuset i går, men så ikke de posene. Dumt! For de var kjempe søte ):

idyll sa...

Ooooh... Kjekke poser!! Må nok en tur på kremmerhuset nå ja:) Og for en heldig mann som har deg...

Rosehagen sa...

Så genialt;)
Kremmerhuset har så mye smart og praktisk! Leses fint;)
Tror jeg må ta turen innom i morgen!!
Ha en fin uke;)

Klem fra Ann-M.

Katla sa...

Disse posene var fantastisk søte!! Sånn vil jeg ha og. Jeg prøver inn i mellom å lage matpakke til mannen i huset og han mener at det smaker mye bedre når jeg lager de, koselig med sånne små ting for hverandre.
Denne matpakken du har laget ser super fristende ut!

Ha en fin kveld videre
hilsen fra Katla

Christine sa...

He he..du e god du :) Her i huset e da berre ungane so ska ha niste. E sjølvsagt viktig at maten dei og får e innbydande :) Posane va iallefall søte. Og den maten såg skikkelig god ut!!

Ønske deg ein fin og frisk ny veka :)

Klem frå Christine

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempefine poser og so god mat da!!!!!Tipper dåkke er førnøygde begge to ja;)
Klem Mette.

♥ Netta ♥ sa...

Så flotte disse matpakkeposene var, jeg skjønner godt at du måtte kjøpe disse (selv om det fulgte med litt ekstra jobb - hi, hi). Tenker mannen er godt fornøyd med matpakkene ja, baguetten så jo helt nydelig ut. Her har mannen lunsj på jobben så jeg får nok finne på noe annet for å gjøre han fornøyd :-)

Bloggtreffet var utrolig hyggelig, men det var minst like hyggelig i Fredrikstad og jeg stakk jo avgårde med fantastiske premier begge stedene. Traff igjen etpar stykker som også var i Fredrikstad så det var veldig koselig.

Ha en herlig uke Lise!

Klem
Netta

(eddas) sa...

Hei hei..
heldig han er...
hørte dere hadde vært bortom butikken hos Tone:)
klemklem

Lindas Lille Leilighet sa...

Flinke Lise!:D Min kjæreste vet tydeligvis ikke hva han går glipp av:P Har ikke barn, men matpakke får han ikke smurt likevel:P ..Kanskje jeg også må kjøpe de søte posene og bli like god husmor som deg?;)

Klem

Maria Isabel sa...

Så flotte poser!! Jeg lager faktisk matpakke til sambo enda.. men vi har heller ikke barn enda, hehe :)

Ha en strålende uke :)

Klem :)

Fru Andersen sa...

Takk for sist, så koselig at vi fikk tatt turen! Jeg sitter her og nyter synet av pianokrakken, LOVE IT!

Så lekre bilder, kjøpte matpakkeposene jeg også, men tror ikke jeg tør lage innlegg etter å ha sett dine FINE bilder!

To kneipskiver med leverpostei klæsjet sammen ned i posen gjør seg liksom ikke like bra;-)

Mandagsklem!

Mona Christin sa...

De var kule da. Og for et innhold. Men det er godt å skjemme bort litt og.

Dere reiser vel snart??

Klem Mona C

ELIN sa...

Å, så flotte poser! Skulle ønske jeg var like flink som deg he he, eller mannen skulle sikkert ønske det...men det er noe med den tidsklemma assa, og det at jeg er et utpreget B-menneske hjelper jo ikke akkurat hihi. Ønsker deg en fortsatt fin uke, Lise! Klemmer fra Elin

Liza sa...

Heldig mann og takk, jeg har lurt litt på hvor alle har fått de posene fra.
Klem
Liza