torsdag 9. februar 2012

Lykken er et eggeskap

Ofte blir man mest lykkelig over ting man ikke vet man trenger,
eller ting man ikke vet hva er i det hele tatt,
før det står foran deg og bare lyser av sjarm og ber om å bli med hjem.
















 Så nydelig og passer perfekt på kjøkkenbenken,
med plass til 12 egg.
Jeg bare lurer på hvem som kommer på å lage noe sånt..
kanskje sånne som tjener penger på oss interiørgale..

 


 Det ble hvertfall solgt tre av disse på likt da vi bloggdamene
hadde treff forleden helg. Har du lyst til å se Anette sitt,
så titt innom her.
Tror kanskje dette kan bli det nye, store i blogglandia,
hvertfall til påske:)
Bildene ble tatt i kveld, lysnet og gjort om til bløtfokus.

Nå er det siste rest av pakking av bikinier og sommerkjoler som står på programmet, og i morgen går turen til kanariøyene.
Så her blir det stille en uke,
og det skal egentlig bli veldig deilig med en uke fri fra pc, mobil og tv.

Ønsker dere flotte dager,
og hjertelig velkommen til flere nye følgere. 

(til dere som lurte, så er det ikke noe problem for eggene
å holde seg på kjøkkenbenken. Jeg har alltid hatt de der.
Trenger ikke å stå i kjøleskap, og når man baker er det best
med romtemp. egg) 

















22 kommentarer:

Christine sa...

Egge skapet va skikkelig søtt og koselig. Løye ka ein treng og berre må ha uten at ein veit ka da e før ein ser da ;) Skikkelig eggeskap boom forstår eg. Hmmm...lure på om da e nokon som sel sånne i Bergen... ;)


Misunne deko tur te varmare strøk..kos deg masse, og lada batteriene!

Stor klem frå Christine

Anonym sa...

KOSELIG SKAP.
KAN EGG HOLDE SEG FERSKE I ET SÅNNT SKAP?ELLER MÅ DE STÅ I KJØLESKAP?

Linda sa...

Så utrolig søtt!

Kristin sa...

Utrolig søtt..!
Perfekt hos deg!!!

GOD tur.. NYT!
Vi skal dit i april! åhh.. drømme seg bort allerede!

Heimlaga ting sa...

Du verden, det er bra "lett å skape ett behov" når en ser noe vakkert som dette eggeskapet, som man i utgangspunktet ikke ante fantes ;-)
Ha en fantastisk ferie, nyt dagene!
Klem Nina

vår lille verden sa...

Har du sett noe så fint,et sånt bare måå jeg ha!!
Hvor kan jeg kjøpe det?
Ønsker deg god tur til Kanariøyene:)
klem

Unknown sa...

Kult skap ja:)
Og jeg har sett den på noen blogger nå, hehe:) Kult for damen i butikken og selge tre på en gang sikkert, hihi:)

Ha en FIN ferie Lise, KOS dere masse ♥

Lindas Lille Leilighet sa...

Har aldri sett et eggeskap før:P Men søtt var det ja:) Deilig å bli glad av sånne små ting:)

ELLEMELL sa...

har jeg aldri sett før:)
koselig da!

må dere ha en riktig så fin ferieuke, med både kjoler skjørt og bikinier... så herlig! vi får holde oss til lue og votter og alt det andre som hører vinteren til her hjemme:)
klem ellemell

Line Elisabeth sa...

Nææ..så stilig! Sånn vil jeg ha også, såå koselig:)

God tur og kos deg!
Klem Line E.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Jammen var det ganske stilig med eggeskap på benken! Søtt og nostalgisk på en gang :)
Hadde jeg bare hatt mer plass på kjøkkenbenken....

Ha ei fin helg og god tur!

Mona Christin sa...

Hei.

Så nydelig eggskap.

Ha en fin tur til Kanariøyene. Kos dere og nyt litt sol og varme.

Klem Mona C

Den Grønne Baljen sa...

Kjempefint egge skap... Lurer også på om eggene holder seg på kjøkken benken i et slikt skap.. eller bør de stå i kjøleskapet..

Nyt ferien =))

Kerstin

Hanne Margrete sa...

Ja dette eggeskapet er skikkelig sjarmis!! Vil ønske deg en fin tur, med mye sol, kos og glede!

Klem fra Hanne:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

N Y D E L I G!!!! Noe så flott og søtt! Og praktisk å ha eggene fremme! For det tåler de jo en god stund!
Herlige bilder, vennen!

Takk for at du er min bloggvenn!
Varm klem til deg!
God helg!

Bodil sa...

Så fint et eggskap, har jeg aldri sett!! Hehe, skal ikke se bort i fra at det slår an mot påske..

Ønsker deg en kjempefin tur, heldiggriser!! Håper dere får slappet av og at været er varmt og solrikt!!

Klem Bodil

♥ Netta ♥ sa...

Det eggeskapet var jo bare nydelig så det skjønner jeg godt det ble solgt mange av. Jeg har dessverre ikke plass til noe slikt. Jeg baker mye og har alltid for kalde egg så dette hadde vært genialt :-)

Nå ble jeg bare supermisunnelig. Så deilig det må være med en uke i syden nå heldige dere. Jeg drar til varmere strøk om en måned og da skal jeg nyte MAX. Jeg trenger vel ikke si at dere skal kose dere for det tar jeg som en selvfølge at dere gjør.

Vi blogges om en uke!

Klem
Netta

MissMette sa...

Hei Lise :)
Hørtes utrolig deilig ut med ferie og varme, sukk... :) Kos deg masse og nyt dagene ღ Nydelig eggeskap, kunne godt ha tenkt meg et slik, men så var det plassen da :) - flotte bilder... Stor klem fra Mette

Tuppelure sa...

Så koselig blogg du har og et nydelig hjem. Kult med det eggeskapet:o)

Størstepia sa...

Håper du koser deg på tur snuppa!! Gleder meg til å se bilder og høre om hvordan turen har vært!
Stor klem fra Kjersti

Tove `blogg verden sa...

Nydelige eggskap dere fant :)
Håper du nyter sol og varme :)
God helg♥
klem Tove

Unknown sa...

Tusen takk for fine ord hos meg. Det varmer hjertet ♥ Grusom ventetid. Er i min egen lille boble om dagen. Håper jeg kommer ut av den snart ;-)
Åååh FINT skap. Hørte de hadde fått mye fint på Brynem nå og noen sa de skulle åpne cafe til sommeren..Ikke verst ;-) Må ta meg en tur over andre sia av ælva skjønner jeg ;-)

KLEM!