onsdag 29. februar 2012

Hagebloggtreff

Hos Skeidar på Alnabru,
og jeg er så heldig å ha fått en invitasjon!


 Det blir visning av trender, masse inspirasjon, mingling med andre interiørbloggere, servering av mat og drikke, goodiebags med godbiter fra Signature of Scandinavia og Bo Consept bl.a, mulighet til å vinne gavekort og ikke minst shopping med 20% rabatt. Linda Elmin, den flinke dama bak bloggen Hviit skal i samarbeid med Skeidar inspirere oss til å style uteommet i uilke stiler.

Det er begrenset til 50 antall bloggere denne kvelden,
men jeg kan få invitere med meg noen av dere.
Så har du lyst til å bli med og få litt inspirasjon til hage og uteplass
send med en mail på lise_maris@hotmail.com innen 5. mars.
Stedet er Alnabru og tiden er 18.30.

Gleder meg!


















h

5 kommentarer:

ELIN sa...

Oj, oj så spennende da. Bare veldig fornøyd med at det har blitt vår her på østlandet jeg, og at jeg fant min første hestehov i går :) Ha en fin kveld, Lykkelise. Klemmer fra Elin

Hannes favoritter sa...

Så spennende! Skulle gjerne vært med... men litt langt unna (og her er det VINTER, veldig vinter). Så herlige bilder fra lillesnuppas bursdag! Nydelig!!! Jeg har forresten byttet blogg for å slippe alle problemene med bloggrullen som ikke ville oppdateres. Du finner den nye bloggen via den "gamle". Ha en fin kveld!!!

Klem fra Hanne

Prinsesse Elin sa...

Fikk også mail men det ble litt langt å reise. Hvis ikke hadde jeg klart satt av datoen :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så gøy... selvfølgelig har jeg allerede to andre ting akkurat den kvelden. Håper du kommer med et fint innlegg i etterkant.
Ha en fin uke
klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Hei!Eli fra Love is green tar kontakt med dere i dag, så kunne dere velge hvilke dufter dere ville ha:)
Gi gjerne beskjed til meg når pakken er kommet.Produktene er herlige.
Så utrolig gøy å høre om den lille hemmeligheten din!!!Gratulerer sååå mye.Dette var gøøøy!
I morra drar vi til Dubai.Blogges når jeg er hjemme igjen.Klem Nina