mandag 16. august 2010

Ei blondine har flytta inn

og ei ganske lettkledd sådan...
Men veldig søt, sjarmerende og dansk:)

Også snakker hun mindre enn blondiner flest.
Sitter bare veldig avslappet i sofaen og smiler til oss.

Og der blir hun nok sittende 
til Lykkeliten får øynene opp for henne
og tar henne med på eventyr.






Hun kommer fra den vakre SEBRA familien
og jeg fikk adoptert henne nesten gratis!
(salg i DK)





I tillegg til å være supersøt 
har hun en god nese for interiørkupp,
og disse to vattpleddene fant hun 
til min store begeistring!
Og gjett hva prisen var??
Kun 25 danske kr pr stykk.
*HIMMEL*
(også kjøpte jeg kun TO!)




Putene kostet 50 kr
og det er jo ikke verst det heller.
Kunne gjerne fyllt hele bilen 
med puter og pledd jeg...
Men da måtte Lykkemannen og Lykkeliten
blitt igjen i Danmark,
og huset hadde kanskje blitt litt tomt
uten dem...

(fant litt mere fint også, det kommer etterhvert...
og jeg har fortsatt mann og barn i hus...og ei søt blondine...)






Nå har hverdagen startet igjen,
og godt er det!:) 
(bloggetid) 




 

post 
signature

 

21 kommentarer:

Randi sa...

Det var då ei søt lita blondine :-) Kjekt når det er den stille varianten av dei..hihi.. ;-)
Så flotte pledd og puter, og for nokre prisar... Forstår godt at du vurderte å fylle bilen, men... kunne blitt litt stille i huset med berre deg og blondi her ja... :-D
Ha ei flotte ny veka vidare.
Klems

FruLisa sa...

Nydelig tuppe du har tatt med deg fra DK da, kikket på en søster av henne på Lillehammer, men hun var så kostbar atte.... fantastisk artig med slike bra KUPP, både dame, teppe og puter. DET er lykke det....thihi.

Hverdag her også - det vil si mindre tid til bloggings....*sukk*

Klem & kos

victoria (huset i byen) sa...

Den er så søt.... Og det var noen flotte priser på tepper og puter.... Virker som dere har hatt en flott tur, og gleder meg til å se resten av det flotte du har kjøpt....
Ha en fin uke
klem victoria

lisje astrid's husblogg sa...

HERLIG innlegg!
Hehe:)

Oj!Det var jammen meg billig!
UTRULEG mykje fint du viser her da:)
Vakkert!VAKKERT!VAKKERT!

Takk for fine ord♥
Håpar du tek utfordringa:)

Ønskar deg ei flott ny veke:)
Klem frå Astrid♥

Anonym sa...

Næmæn så søt hun var. :) Artig innlegg,hehe. De teppene var helskjønne spesielt det med de rosa rosene,utrolig billig da. Herlige bilder. :)Klem Mette.

No.15 sa...

For ei søt lita frøken. Og for noen fiiiine puter! Og for et KUPP!!!

Greit å ha mann og barn med hjem tenker jeg. Kan vel ofre en pute eller to for det. ;)

Det går strålende i nyjobb. Kommer til å få det fint der :)

KLEMS

Villa von Krogh sa...

Så fin! :)

Kos deg med hverdagene igjen. :)
Det gjør vi!

Klem Anine

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Var det denne blondinen du mente, hihi... ;) Kjempesøt var hun ! ♥
Litt av noen kupp du har gjort vennen, 25 kr pr pledd er jo nesten gratis ! :)

Her er det bare kaos, men det blir vel greit når vi er ferdige. ;) Men liten tid til alt annet når vi holder på. *sukk* Vi må gjøre alvor av den turen til Fredrikstad, er en lørdag vi ble enige om ? Vet at det er litt i helgene framover, men skal snakke med Siv, og vi klarer helt sikkert å finne en helg i sept som passer for alle. ;) Gleder meg ! ♥

Ha en fin kveld videre min venn ! ♥

God klem fra Anette

Unknown sa...

Så skjønn hun var, hihi:))
Og for noen kupp du har gjort! Herlige pledd og puter...
Hverdagen er over oss og, og det er litt godt syns jeg, selv om det er flott med ferie så er det tross alt flest hverdger, så det er greit og sette pris på de og:)

Ha en fortsatt flott kveld Lise ♥

Klem Line

Hasigamas mamma sa...

Så søt ei blondine :)
Heldig du var som fant så billige vattepper og puter....
Ha en super kveld!
Klem
Lise

ELIN sa...

Velkommen tilbake. For et nydelige blondine innlegg he he, søt var hun og herlige var teppene og putene også. Skulle vært en tur i DK skjønner jeg. Ha en fin dag! Klemmer fra Elin

Ninas Interiør sa...

Så heldig du var! Skikkelige kupp! Fint var det, og!:)

Ha en fin uke! Klem Nina

Mona Christin sa...

Hehe... Som vanlig skriver du så morsomt og fargerikt.

Kun to??? De var jo så flotte. Jeg vet alt om å fylle opp bilen på ferie. Mannen tror det er kun fordi jeg skal blogge om det at jeg handler. For trenger jeg alt?? Tjaaa...

Klem Mona C

Maruska sa...

Så søt du er!!!
Va ei fin blondine som har flyta inn til dere ja :)
Kan tenke meg Danmark er et eldorado for interiør elskere som oss. Lyst å dra en tur jeg og!
Natti natt til deg.
Klem Marie :)

Fru Rosas Hjem sa...

haha...så artig innlegg:))) Denne dukken har jeg sett jeg også og skulle gjerne hatt de i butikken. Høres ut som om dere har hatt det fint i Danmark:) Ihvertfall du:))) Fine tepper og puter også:))


Hvordan går det med den bytte/ loppemarked siden du begynte med?


klem fra

Ann Elin

Kristin sa...

Hahaha!
Herlig med ei blondine i hus da..

Og såå flink hun var til å finne supersalgvattepper! Er det mulig 25kr!!!
Hjelpes.. Du skulle jo kjøpt MANGE og solgt for mye mer - kunne nesten ha blitt rik er jeg sikker på;-)

Man rekker tydeligvis bare mer og mer, det er ihvertfall min erfaring akkurat for øyeblikket.. SÅ lenge Kasper er en rolig kar og tar seg noen gode soveøkter i løpet av dagen, mens Karo er i barnehagen får jeg tid til ganske så mye.. Og man blir EFFEKTIV når man ikke vet hvor lang tid man har på seg!!
Da Karo var ca en mnd syns jeg ikke jeg rakk noe som helst.. Til og med klesvasken hopet seg opp.. Det gjør den ikke nå?!! Tror man gjennomgår noen endringer når man får disse små..

Kan du forresten sende meg adressen din på mail?! Takkekort snart på vei til dere:-) KLemmer

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så flotte ting. Kjempesøt blondine da :)
Nydelige puter og pleddene også!
Skjønner godt at du ville ha stappet hele bilen full!

ha en flott uke
Klem Janne Merethe

Lotta sa...

Olala..Tror jeg må komme meg til DK så fort som mulig;) Hehe:)

Nydelig alt sammen!!!

Ha en fin dag!

Utfordring hos meg...

Gry sa...

Hei Lise og velkommen hjem og tilbake til hverdagen ;) Høres ut som dere har hatt en super tur, Ebeltoft og Århus er så koselig byer! Danskene er gode på å ha salg også de, så det er både lett og fristende å shoppe når en er der gitt ;) Flotte ting du har kjøpt, også så billig da! Godt du fikk god hjelp av den søte og tause blondinen.. he he... Søtt <3 Takk for koselig hilsen hos meg, måtte smile av guttungen som lurte på om de brunsvidde blomstene hadde fått for mye vann.. hi hi... Ja ja, du får kose deg med løkene utover høsten og for ikke å snakke om til våren ;) Flott etasjefat du har laget og sjokoladekringlene ser snadder ut, fikk faktisk vann i munnen her jeg sitter.. ;) Ønsker den en suuper uke vennen! Klem Gry

Sommerhusstil sa...

Hun er bare rigtig fin :o) Klem Betina sommerhusstil.blogspot.com

verdens heldigste mamma sa...

Hæælæmeien ho var søt og ho da !!! I badedrakt eller ?? Hjelpes, ja hun var lettkledd!!:)

Hva i all verden??? 25 kr for slike pledd som jeg har ønsket meg??? Og 50 kr er da ingenting!!! Nei nå har du hvert heldig, og heldogvis at du ikke bytta ut mann og barn med puter og pledd;) det ville hvert stusselig ...

Klem klem :)